سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 37234
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم:

حلقه‌های مفقوده تاسیسات گردشگری قم برطرف شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بر رفع مشکلات و حلقه مفقوده تاسیسات گردشگری استان تاکید کرد.
حلقه‌های مفقوده تاسیسات گردشگری قم برطرف شود
به گزارش قم نیوز، صنایع دستی و گردشگری قم، سیداحمد وحیدی در جلسه کمیته نمایشگاه‌های این اداره‌کل با اشاره به توسعه تاسیسات گردشگری در استان گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها برای معرفی سیاست‌های کلی سازمان و رفع موانع تاسیسات گردشگری باید جدی گرفته شود.

وی افزود: استان قم ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد که باید به مردم و به ویژه سرمایه‌گذاران معرفی شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: یکی از اولویت‌های این اداره‌کل شناساندن ظرفیت‌های استان قم است تا از این طریق به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وحیدی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها در ماندگاری زائران نقش مهمی دارد، افزود: نمایشگاه‌ها باید در بازه زمانی مناسب برگزار شود تا با جذابیت‌های گردشگری بتواند زائران را برای ماندگاری بیشتر در استان ترغیب کند.

وی ادامه داد: در صورتی که نمایشگاه‌ها در نیمه دوم برگزار شود وضعیت اسکان استان قم را ساماندهی می‌کند و با رونق اقتصادی واحدهای اقامتی و رفاهی، سطح اشغال تاسیسات گردشگری را افزایش می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای نخستین بار تور قم‌گردی و طبیعت‌گردی را در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قم که در ۱۷ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان برپا می‌شود، اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci5rap.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما