?>?> مردم با انتخاب‌شان سیلی محکمی به دشمن بزنندمردم افراد متعهد و انقلابی را انتخاب کنند | قم نیوز
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 37254
آیت‌الله نوری همدانی:

مردم با انتخاب‌شان سیلی محکمی به دشمن بزنند/مردم افراد متعهد و انقلابی را انتخاب کنند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه بر همه لازم است در سرنوشت کشور خود و قدرت نظام خود نقش داشته باشند و با انتخاب خود سیلی محکمی به دشمن بزنند، گفت: انتخابات سیلی محکم به دهان دشمنان مانند آمریکا و صهیونیست است.
مردم با انتخاب‌شان سیلی محکمی به دشمن بزنند/مردم افراد متعهد و انقلابی را انتخاب کنند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز پس از اینکه رای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صندوق اخذ رای انداخت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات سیلی محکم به دهان دشمنان مانند آمریکا و صهیونیست کوبدین است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید در هر شرایطی برای حفظ نظام اسلامی در انتخابات رای خودمان را بدهیم افزود: باید افرادی انتخاب شوند که سابقه انقلابی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر همه لازم است که در سرنوشت کشور خود و قدرت نظام خود نقش داشته باشند و با انتخاب خود سیلی محکمی بر سیلی دشمن بزنند تصریح کرد: همراه با خروش حضور پیدا کنید و رای بدهید که با این کار جواب مثبتی به شهدا و آرمانهای امام خمینی (ره) داده و قدرت و عزت خود را ثابت می‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه باید افرادی را انتخاب کرد متعهد و انقلابی باشند و مشکلات مردم را درک کنند گفت: امروز حماسه‌ای ایجاد می‌شود که برجسته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcayune.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما