دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 37338
عضو شورای شهر قم:

شهرداری قم از ساخت دیوار بتنی اطراف ریل راه‌آهن قم ممانعت کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع دیوار بتنی نفوذ ناپذیر و دیوار تعارض در اطراف ریل راه آهن قم گفت: این اقدامات سبب ایجاد تعارض در شهر می‌شود و با دو نیم کردن شهر مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.
شهرداری قم از ساخت دیوار بتنی اطراف ریل راه‌آهن قم ممانعت کند
به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی‌پور در نطق پیش از دستور خود در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به موضوع دیوار بتنی نفوذ‌ناپذیر و دیوار تعارض در اطراف ریل راه‌آهن قم اظهار داشت: این اقدامات سبب ایجاد تعارض در شهر می‌شود و با دو نیم کردن شهر مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه از شهرداری قم تقاضا داریم که به‌مقابله با این کار بپردازد افزود: ادامه ساخت این دیوار مخالفت‌هایی به همراه خود می‌آورد، از شهردار و شورای شهر توقع داشتیم با ساخت این دیوار مخالفت داشته باشد و جلو این کار را بگیرد زیرا سبب ایجاد مشکلات قومیتی در قم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاشنه‌های ستون‌های این دیوار در معبر مزاحمت و خطراتی را ایجاد می‌کند تصریح کرد: انتظار داشتیم شهرداری و شورای شهر عکس‌العملی نشان می‌دادند که هنوز دیر نشده و می‌خواهیم با ادامه ساخت آن مقابله شود.

عابدینی‌پور با اشاره به اینکه بازگشایی پل جمهوری برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است، افزود: تعهداتی در شهرداری و در پروژه‌های عمرانی داریم که باید پیگیری شود.

عضو شورای شهر قم با اشاره به بحث دیون در شهرداری قم گفت: در ابتدای ورود شهردار ۱۳۰۰ میلیارد دیون داشتیم که اخیرا به ۵۹۰۰ میلیارد رسیده و سبب تعجب ما شده و از شهردار می‌خواهیم این موضوع را شفاف سازی کند.

وی با بیان اینکه اگر این دیون واقعی باشد باید در هزینه‌های جاری خود صرفه‌جویی کنیم تصریح کرد: هم می‌بینیم هزینه‌ها زیاد است و هم ماهیانه ۴۵۰ میلیون تومان به دیون ما افزوده می‌شود و این موضوع به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد.

عابدینی‌پور با اشاره به تعهدات دولت در توسعه ۱۰هزار هکتاری فضای سبز در کمربندی قم خاطرنشان کرد: بار انجام این طرح تنها به دوش شهرداری مانده و علاوه بر آن وزارت نیرو نیز تعهداتی به شهرداری قم داده که از شهردار قم درخواست پیگیری این موارد را داریم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdjs0s.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما