سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 37653
آیت الله نوری همدانی:

مردم پاکستان با اتحاد در برابر وهابیت و صهیونیست بایستند/ اتحاد تنها راه حل مقابله با استکبار

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مسلمانان پاکستان باید قوی و مقاوم باشند تا ملت شما در برابر مستکبران ایستادگی کنند گفت: در پاکستان سعی کنید ابتدا میان ملت اتحاد ایجاد کنید و بدانید اگر به روش کنونی پیش بروید وهابیت و استکبار بیشتر بر شما مسلط می شوند.
مردم پاکستان با اتحاد در برابر وهابیت و صهیونیست بایستند/ اتحاد تنها راه حل مقابله با استکبار
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از علمای شیعه و سنی پاکستان با اشاره به اینکه همه مسلمانان باید در برابر استکبار ایستادگی کنند اظهارداشت: از ابتدای اسلام سه دشمن کفار، منافقان و صهیونیست به مقابله با اسلام پرداختند که باید آنها را بشناسید.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند در قرآن ابتدا متقین را معرفی کند و سپس به جبهه های کفر و نفاق و صهیونیست اشاره دارد افزود: این سه جبهه از ابتدا به مقابله با اسلام می پرداختند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مسلمانان نباید به ظالمان اعتماد کنند خاطر نشان کرد: متاسفانه مسلمانان به جای مبارزه با استکبار زیر سیطره آنها قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه کشور پاکستان متاسفانه یکی از این کشورها است که زیر سیطره استکبار قرار گرفتند عنوان کرد: در ابتدا این کشور مقید تر بود اما بعد از مدتی دلبستگی به غرب و آمریکا و استکبار پیدا کردند و از آنچه اسلام در نظر داشت دور شدند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه متاسفیم که آمریکا با هواپیماهای بدون سرنشین پاکستان را می کوبد افزود: متاسفیم که در پاکستان وهابی ها نفوذ و قدرت دارند، برخی افراد سرشناس پاکستان سرسپرده آمریکا و صهیونیست هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه با انقلاب اسلامی در ایران راهی ایجاد کردیم که همه مسلمانان در برابر استکبار متحد باشند و با استکبار به مبارزه پرداختیم گفت: اگر می خواهید پیام ایران را به پاکستان برسانید پیام ما این است که اینجا انقلابی به وجود آمد که مردم را بیدار کرده و در مقابل آمریکا و صهیونیست و وهابیت و انگلستان ایستاد و امروز کشوری قدرتمند در برابر استکبار هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه این بیداری اسلامی انقلابی است که به تونس و مصر و یمن و اردن رسیده است خاطر نشان کرد: اما آمریکا و صهیونیست ها احساس خطر کردند و خواستند این بیداری را بی اثر کنند. انتظار ما از برادران پاکستانی این است که متحد شوند و برای عظمت و قدرت اسلام گام بردارند و در برابر استکبار خضوع نکنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید قوی و مقاوم باشند تا ملت شما در برابر مستکبران ایستادگی کنند تصریح کرد: در پاکستان سعی کنید ابتدا میان ملت اتحاد ایجاد کنید و بدانید اگر به همین روش اکنون پیش بروید وهابیت و استکبار بیشتر بر شما مسلط می شوند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز امنیتی که در ایران وجود دارد در هیچ مملکتی وجود ندارد گفت: به این دلیل که مردمی متحد و مسلمان و مومن و مقاوم داریم اگر همه با هم متحد شویم میدانی برای مستکبران و تکفیری ها نمی ماند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcds90s.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما