چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : 37667
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تکواندوی قم بیان کرد:

آغاز مسابقات انتخابی تکواندوی پایه قم در سال ۹۵

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی استان قم از آغاز مسابقات انتخابی تکواندوی پایه قم در سال ۹۵ خبر داد و گفت: پیکارهای انتخابی تکواندوی خردسالان، نونهالان و نوجوانان پسر جمعه برگزار می‌شود.
آغاز مسابقات انتخابی تکواندوی پایه قم در سال ۹۵
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی  اظهار داشت: برنامه‌های کاری هیئت تکواندوی استان قم در بخش مسابقات از این هفته به طور رسمی آغاز می‌شود و برگزاری مسابقات انتخابی در رده‌های پایه نخستین برنامه ما در سال ۹۵ است.

وی  افزود: پیکارهای انتخابی تکواندوی خردسالان، نونهالان و نوجوانان پسر روز جمعه ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد و این مسابقات به میزبانی سالن شهیدان برجعلی زاده موسوم به خانه تکواندو به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: نفرات اول تا سوم به همراه منتخبین کادر فنی به اولین مرحله انتخابی اردوی تیم استان که متعاقباً اعلام می‌شود راه خواهند یافت و برای مسابقات کشوری که در سال جاری برگزار خواهد شد آماده می‌شوند.

جمشیدی بیان داشت: این رقابت‌ها در رده سنی خردسالان برای متولدین ۱۱ دی ۸۳ تا ۱۰ دی ۸۶، در رده سنی نونهالان برای متولدین ۱۱ دی ۸۰ تا ۱۰ دی ۸۳ و در رده سنی نوجوانان برای متولدین ۱۱ دی ۷۷ تا ۱۰ دی ۸۰ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات در هر رده سنی در ۱۰ وزن مختلف انجام می‌شود و برای کلیه ورزشکاران حاضر در این مسابقات، در اختیار داشتن کارت بیمه ورزشی سال ۹۵ ضروری است و از حضور ورزشکاران فاقد پوشش بیمه ورزشی در مسابقات ممانعت می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: ثبت نام حضور در این مسابقات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ انجام می‌شود و زمان وزن کشی پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ خواهد بود و وزن کشی نیز در خانه تکواندوی استان قم انجام می‌شود.

جمشیدی خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های تکواندوی قم در کلیه رده‌های سنی مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال ۹۵ از برنامه‌های این هیئت ورزشی به شمار می‌رود.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdciyqap.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما