شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 38013
منبع : پایگاه اطلاع رسانی احمد امیرآبادی فراهانی
ظهر امروز صورت گرفت:

دیدارمنتخبین مردم شریف استان قم با حضرت آیت الله یزدی

قم نيوز : قم نیوز: دیدارمنتخبین مردم شریف استان قم با حضرت آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
دیدارمنتخبین مردم شریف استان قم با حضرت آیت الله یزدی
به گزارش قم نیوز، ظهر امروز دو تن از منتخبین مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی با حضور در جامعه مدرسین با حضرت آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای دیدار حجت الاسلام ذوالنور به ارائه گزارشی از مسایل کشور پرداخت و در ادامه امیرآبادی منتخب اول مردم قم در مجلس شورای اسلامی گزارش‌هایی از عملکرد و وضعیت مجلس نهم و گزارشی ازعملکرد کمیته منتخب اصولگرایان راارائه دادند وافزود: موفقیت در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در حوزه‌های انتخابیه باقی‌مانده هماهنگی خوبی بین اصولگرایان مجلس و شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان وجود داشته باشد تا بتوانیم برای مرحله دوم کرسی‌های باقی‌مانده را به اصولگرایان اختصاص دهیم.

عضو کمیت هفت نفره اصولگرایی مجلس دهم همچنین جلسات مستمر این کمیته با آیت‌الله موحدی کرمانی و منتخبین ادوار و غیر ادوار مجلس دهم را تشریح کرد.

و در پایان رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسألت توفیق برای نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی گفتند: این فرصتی که برای شما فراهم شده است بسیار مغتنم و با ارزش است و از آن باید کمال استفاده را برای ترقّی و رشد کشور و خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان نمود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcex78x.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما