يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40758
منبع : پایگاه اطلاع رسانی فنی و حرفه ای استان قم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

یکی از حلقه های اداره تخصصی کشور فنی و حرفه ای است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در قم گفت: فنی و حرفه ای یکی از حلقه های اداره تخصصی کشور است.
یکی از حلقه های اداره تخصصی کشور فنی و حرفه ای است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر کل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم که به مناسبت هفته مهارت برگزار شد اظهار داشت فرهنگ کار و تحصیل در کشور باید در کنار هم ساخته شود اینگونه نباشد که تمام تحصیل کرده های ما به دنبال میز و مدیریت باشند.

ذوالنور با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای عنوان نمود: کسی که حرفه و مهارتی بلد است و جهت یادگیری آن با انگیزه آمده می تواند نیازهای خود را در جامعه تامین کند.   

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مهارتی که آموزش فنی و حرفه ای به جوانان میدهد مثل دوپینگ یا تزریق انرژی و توانی است که باعث پیشرفت و تامین نیازهای  آن در جامعه می شود.

نماینده مردم قم در ادامه افزود: هدف افراد از رفتن به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گرفتن مدرک است ولی کسانی که احساس نیاز به شغل دارند و با انگیزه جهت رسیدن به هدفشان دوره های مهارتی آموزش فنی و حرفه ای را فرا میگیرند موفق ترند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdj50o.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما