قم نيوز : قم نیوز: عبدالمجید شیخی، کارشناس حوزه کشاورزی و استاد دانشگاه، با بیان اینکه مردم ایران در اثر تغذیه مسموم، دچار مسمومیت شده‌اند، از مراجع قضایی، و نهادها و دستگاههای امنیتی خواست با توجه به اسناد مسلم ارتباط تراریخته با صهیونیستها، به مسئله ورود کنند.
مردم ایران عمدتاً مسمومند/چرا با وجود اسناد مسلّم نفوذ صهیونیستها در تراریخته مراجع قضایی و امنیتی ورود نمی‌کنند؟
به گزارش قم نیوز، چندی است بحث درباره محصولات دستکاری شده ژنتیک (تراریخته)، و چالشهایی که برای سلامتی، محیط زیست و امنیت ملی ایجاد می‌کند، مورد بررسی کارشناسان و متخصصین امر قرار گرفته است. عبدالمجید شیخی دکترای اقتصاد و پژوهشگر حوزه کشاورزی است. از نیروهای قدیمی و به‌قول خودش «بدواً ورود» به جهاد سازندگی بوده است. او سه دهه در جهاد سازندگی و وزارت جهاد کشاورزی، مشغول به فعالیت بوده و در مورد نوع فعالیتش می‌گوید «انواع خدمتها را کرده‌ام؛ الآن در دانشگاه مشغول هستم، و کارهای پژوهشی و آموزشی انجام می‌دهم؛ و بیشتر تحقیقات بنده هم در حوزه کشاورزی بوده است.» آخرین اثر این استاد دانشگاه کتابی با عنوان «شاخصهای امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل» است،که در هفته پدافند غیرعامل رونمایی شد.

وی پرونده محصولات دستکاری ژنتیک (تراریخته) را از سالها قبل دنبال می‌کند؛ و به همین سبب اطلاعات ذی‌قیمتی دارد. شیخی در بخشهای قبلی از این مصاحبه، به نکات مهمی در مورد سوابق تراریخته، و بانیان آن اشاره کرد. این استاد دانشگاه متصدیان این امر را همانهایی می‌داند که به بهانه افزایش تولید، گیاه آزولا را در تالاب انزلی رها کردند، که در حال نابودکردن این مرداب است.

روز گذشته اسناد مبسوط و متقن ارتباط مسئله‌دار و تأمین مالی کمپانی صهیونیستی راکفلر با نفرات اصلی مروج تراریخته در ایران رسانه‌ای شد.بخش سوم این مصاحبه تقدیم خوانندگان می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkinx.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما