يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 38382
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بلوار زينبيه تا پايان سال جاري تكميل مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: سال گذشته با استفاده از اعتبار ۲۶ ميليارد ريالي تملك ۱۷ پلاك از پروژه بلوار زينبيه انجام شده و اكنون ۳۷ پلاك ديگر باقيمانده است كه اميدواريم در سال جاري با استفاده از اعتبار ۵۵ ميليارد ريالي به پايان برسد.
بلوار زينبيه تا پايان سال جاري تكميل مي‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با بيان اينكه شهرداري قم براي رسيدن به اهداف مديريت شهري برنامه‌اي مدون را در دستور كار خود قرار داده است، اظهار كرد: امسال در بودجه شهرداري منطقه سه قم با اعتبار عمراني ۲۳۴ ميليارد ريال ۱۵ طرح و ۷۵ پروژه در قالب هشت ماموريت اصلي درنظر گرفته شده است.

وي توسعه شهري، تملك معابر پروژه‌هاي عمراني و توسعه فضاي سبز در محله‌هاي كم برخوردار را از اولويت‌هاي شهرداري منطقه سه قم برشمرد و اضافه كرد: توسعه فضاي سبز اطراف مساجد به مساحتي نزديك به هزار متر مربع با اعتباري بالغ بر ۷۰ ميليارد ريال در دستور كار قرار گرفته است اما شهروندان نيز بايد در تحقق اين امر مشاركت مناسبي داشته باشند.

شهردار منطقه سه قم از بلوار زينبيه به عنوان مهم‌ترين پروژه تملكي در سطح منطقه نام برد و گفت: اين بلوار بزرگ‌ترين رينگ مركزي براي رفع ترافيك شهر است كه اكنون محدوده امام خميني(ره) تا امام زاده ابراهيم(ع) را در اولويت قرار دارد زيرا حجم ترافيكي سعيدي را كاهش مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه بلوار زينبيه نيازمند تملك منطقه‌اي به مساحت سه هزار مترمربع است، تصريح كرد: سال گذشته با استفاده از اعتبار ۲۶ ميليارد ريالي تملك ۱۷ پلاك انجام شده و اكنون ۳۷ پلاك ديگر باقيمانده است كه اميدواريم در سال جاري با استفاده از اعتبار ۵۵ ميليارد ريالي به پايان برسد.

پوريافر خاطرنشان كرد: براي تكميل عمليات احداث زينبيه در سال جاري نزديك به ۱۰ ميليارد ريال اعتبار در بودجه ۶ماه دوم سال جاري پيش‌بيني شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxs0s.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما