چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 39961
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فضاي اطراف مسجد امير المومنين منطقه سه ساماندهي و زيبا سازي مي شود

قم نيوز : قم نیوز: در ديدار مردمي شهردار منطقه سه با اهالي بلوار شهيد مدرس ، بهسازي و زيباسازي مسجد محله در دستور كار شهرداري قم قرار گرفت.
فضاي اطراف مسجد امير المومنين منطقه سه ساماندهي و زيبا سازي مي شود
به گزارش قم نیوز، در ملاقات مردمي شهردار و معاونين منطقه سه با اهالي بلوار شهيد مدرس كه در مسجد اميرالمومنين و با حضور امام جماعت و هيئت امناي مسجد برگزار شد مسائل و مشكلات مطرح شده از سوي مردم مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

شهردار منطقه سه در اين خصوص گفت: در اين ديدار حسب درخواست هاي مردمي اقدامات ويژه اي در راستاي بهسازي و زيباسازي اطراف مسجد اميرالمومنين(ع) برنامه ريزي و در دست اقدام قرار گرفت.

رضا پوريا فر افزود: كاشت ۱۰۰ عدد ياس رونده و ۳۵ متر مربع گياه پوششي در فضاي مقابل و باغچه هاي مسجد و ساخت و نصب سر در ورودي مسجد از درخواست هاي اهالي محل بود كه شهرداري در راستاي آنها اقدامات لازمه را انجام داده است.

وي خاطر نشان كرد: مسقف كردن محل استراحت از ديگر تقاضاي مردمي اهالي اين محل براي مسجد بود كه در برنامه قرار گرفت و علاوه بر اين با توجه به حضور گسترده سالمندان و افراد سالخورده در مسجد اميرالمومنين شش نيمكت فلزي به منظور آسايش اين عزيزان نصب شد.

پوريا فر ادامه داد: فضاي سبز و باغچه هاي اطراف در نتيجه اين ديدار ساماندهي شدند و همچنين مشكلات شهري اهالي مورد بررسي و در دستور برنامه قرار گرفت.

شهردار منطقه سه با اشاره به لزوم توجه به نيازها و مشكلات اهالي محله هاي گوناگون با برقراري تماس رو در رو، اظهار كرد: خدمت به همه مردم و به ويژه اهالي قم به عنوان مجاوران حضرت معصومه افتخاري است كه نبايد به راحتي از كنار آن گذشت.

وي با تاكيد بر لزوم همياري مردم در همه برنامه هاي شهرداري، افزود: فقط در نتيجه همياري و همكاري مردم است كه مي‌توان شاهد نتايج مورد انتظار خود در شهر باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzwnx.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما