دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 38400
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در بلوار جمهوري و شهيدان محمودنژاد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از محدوديت‌هاي ترافيكي در محدوده بلوار جمهوري و شهيدان محمودنژاد خبر داد.
اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در بلوار جمهوري و شهيدان محمودنژاد
به گزارش قم نيوز، سيداميرعباس صفوي با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيكي در محدوده بلوار جمهوري و شهيدان محمودنژاد اظهار كرد: طرح تقاطع سه سطحه بلوار جمهوري با بلوار شهيدان محمود نژاد پس از بازنگري پيرو مصوبه دو سال گذشته شوراي ترافيك استان مبني بر دو سطحه بودن به تقاطع سه سطحه تبديل شد.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس بازنگري انجام شده، مصوبه هفتم ارديبهشت ۹۵ در شوراي ترافيك به تصويب رسيد، و طبق مجوز دريافت شد مقرر شد كه ارديبهشت سال جاري كار عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح شروع شود.

سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه بر اساس برنامه زمان‌بندي ۹ ماهه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال تقاطع به بهره‌برداري برسد، گفت: بر اساس محدوديت‌هاي ترافيكي كه برنامه‌ريزي شده دو دوربرگرداني كه به محور بلوار شهيد محمودنژاد و بلوار بسيج منتهي مي‌شود، مسدود خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: با وجود محدوديت‌ها براي ايجاد كارگاه در تقاطع سه سطحه، تمهيدات ترافيكي پيش‌بيني شده كه شامل دو مسير رفت و دو مسير برگشت در راستاي حركت‌هاي شمال به جنوب و جنوب به شمال مي‌باشد.

صفوي عنوان كرد: در محور محمود نژاد با توجه به محدوديت عرضي به طور كامل خيابان مسدود مي‌شود، شهروندان مي‌توانند از محورهاي جايگزين ۳۰ متري قائم، بلوار شهيد عراقي، بلوار عطاران و خيابان سميه ادامه مسير دهند و از خيابان يزدانشهر براي دسترسي حركت شرق به غرب و غرب به شرق استفاده كنند.

وي با بيان اينكه اكنون حركت‌هاي گردش به چپ دوربرگردان جمهوري مسدود شده است، گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا هفته آينده بحث امتداد خيابان شهيد محمود نژاد و بلوار بسيج اتفاق افتد، اين در حالي است كه راستگردهايي از خيابان شهيد محمودنژاد و هنرستان به بلوار جمهوري مسدود مي‌شود.

سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خاطرنشان كرد: اين محدوديت دسترسي شامل اهالي محترم محدوده تقاطع نمي‌شود، تمام معابر فرعي منتهي به آپارتمان‌ها و كاربري‌هاي تجاري در محدوده تقاطع مي‌توانند از معابر پيش‌بيني شده استفاده كنند و تنها ارتباط ترافيكي بين دو بلوار بسيج و جمهوري مسدود مي‌شود.

وي عنوان كرد: اهميت اين پروژه ارتباط مناطق يك و چهار شهرداري با اجراي زيرگذر در امتداد هنرستان و شهيدان محمود نژاد است تا كاهش بار ترافيكي را در معابر آن داشته باشيم.

صفوي با اشاره به بلوار مرجعيت گفت: فاز دوم اين پروژه از پرديسان به بلوار جمهوري بوده كه بر همين اساس سه دوربرگردان موجود در بلوار جمهوري ديگر جوابگوي اين حجم ترافيك نيست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7e8x.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما