دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 38411
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهر قم نيازمند توسعه خدمات و زيرساخت‌هاي شهري است

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: شهر قم نيازمند توسعه خدمات و زيرساخت‌هاي شهري براي رفاه و آسايش مردم است.
شهر قم نيازمند توسعه خدمات و زيرساخت‌هاي شهري است
به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن صبح امروز در مراسم افتتاح و آغاز عمليات اجرايي پروژه‌هاي عمران شهري در سالن رضوان شهرداري قم، با بيان اينكه هدف اصلي مديران شهري راه اندازي و تكميل پروژه‌هاي نيمه كاره بوده است، اظهار كرد: ۱۴ پروژه با اعتباري بالغ بر ۳۸۰ ميليارد تومان به حالت نيمه فعال درآمده بودند كه هشت پروژه با اعتبار ۲۰۰ ميليارد تومان عملياتي شد و در مرحله تكميل قرار گرفت و پروژه‌هايي كه امروز افتتاح مي‌شوند از همين پروژه‌ها هستند.

وي با اشاره به اولويت بندي در تكميل و اجراي پروژه‌هاي جديد در شهر قم گفت: باقي پروژه‌هاي نيمه كاره شهري تا پايان سال به بهره‌برداري خواهند رسيد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به ضرورت تكميل رينگ‌هاي اصلي ترافيكي شهر قم خاطرنشان كرد: بخش‌هايي از رينگ اول و دوم بايد تكميل شود و ايجاد و تكميل رينگ سوم شهري نيز در دستور كار است.

وي با بيان اينكه كلنگ زني پروژه محمودنژاد در راستاي ايجاد دسترسي‌هاي رينگ‌هاي شهري است، افزود: رينگ سوم براي توزيع بار ترافيكي شهر با توجه به توزيع ترافيك اهميت بالايي دارد.

قاري‌قرآن با تاكيد بر اينكه در صدد راه اندازي پروژه‌هاي شهري در كمترين زمان هستيم، گفت: بازسازي بلوار جمهوري تا ميدان امام حسين نيز جزو برنامه‌هاي بعدي مديريت شهري است.

وي با تاكيد بر اينكه با اجراي چند پروژه شهري در سال جاري محورهاي ويژه شهر كاربري خاص پيدا خواهند كرد و ارتباط رينگ‌ها وضعيت بهتري پيدا مي‌كند، اظهار كرد: با تكميل پروژه‌هاي ويژه امسال، بسياري از پروژه‌هاي نيمه كاره به نتيجه مي‌رسد و برنامه‌ريزي خاص براي سال ۹۶ در دستور كار است.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم تصريح كرد: بخش‌هاي زيرساختي در كلانشهر قم با وضعيت بودجه‌اي و ميزان درآمد سالانه، نيازمند توسعه خدمات و زيرساخت‌هاي شهري است.

وي از برنامه ويژه مديريت شهري براي ايجاد نهضت آسفالت در سال ۹۵ خبر داد و افزود: در سال ۹۵ برنامه ويژه براي آسفالت داريم و ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزيع مي‌شود.

قاري قرآن با تاكيد بر اينكه در اجراي پروژه‌ها دنبال كيفيت بالا، هزينه حداقل و زمان بهينه هستيم، خاطرنشان كرد: پروژه‌هايي از جمله تقاطع بلوارعمارياسر- كمربندي امام علي(ع) كه از ابتدا در اختيار شهرداري بوده وضعيت بسيار خوبي دارد اما پروژه‌هاي نيمه كاره كه از گذشته باقي مانده بود انرژي زيادي از مديريت شهري گرفته است و سعي داريم معضلات اين پروژه‌ها را برطرف و با تسريع در آنها فضاي بي‌اعتمادي مردم به مديريت شهري را برطرف كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqt9w.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما