يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 38536
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

حمل و نقل مواد خطرناك در قم شناسنامه‌دار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: حمل و نقل مواد خطرناك در سطح شهر بايد شناسنامه‌دار شود تا نيروهاي آتش‌نشان در صورت بحران بتوانند آسيب‌هاي ناشي از تهديدهاي احتمالي را كاهش دهند.
حمل و نقل مواد خطرناك در قم شناسنامه‌دار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، علي‌اكبر رحيمي با بيان اينكه مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم به دنبال ايجاد واحدهاي مديريت بحران در شهرداري‌هاي مناطق هشت‌گانه است، اظهار كرد: اين واحدها در زمان بحران، مديريت صحنه در مناطق را دنبال مي‌كنند تا اثرات تخريبي بحران‌ها را كاهش دهند.

وي با اشاره به برگزاري مستمر جلسات كميته آتش‌نشاني كارگروه مديريت بحران شهرداري قم اظهار كرد: بر اساس مصوبه آخرين جلسه اين كميته، حمل و نقل مواد خطرناك در سطح شهر قم بايد شناسنامه‌دار شود تا نيروهاي آتش‌نشان در صورت بحران بتوانند آسيب‌هاي ناشي از تهديدهاي احتمالي را كاهش دهند كه پيگيري‌هاي لازم در اين راستا توسط سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم پيگيري مي‌شود.

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم ايجاد ساختار مديريت بحران در مناطق هشت‌گانه را از اولويت‌هاي اين مركز در سال جاري برشمرد و ادامه داد: اميدواريم با توجه ويژه مديريت شهري به حوزه مديريت بحران بتوانيم در راستاي تحقق اهداف مورد نظر در شهر قم اقدامات گسترده‌تري را انجام دهيم.

وي از بازديد مستمر كارشناسان مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم از نقاط حساس شهر ياد كرد و گفت: نقاط آسيب‌پذير شهر و راهكارهاي كاهش تهديدهاي احتمالي شناسايي و به مسئولان مربوطه گزارش شده كه اميدواريم با اجرايي شدن اين راهكارها، سطح ايمني شهر قم را افزايش دهيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepn8x.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما