سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 38627
منبع : خبرگزاری مهر

کتابخانه ۶ هزار جلدی فرهنگسرای جوان قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: کتابخانه ۶ هزار جلدی فرهنگسرای جوان قم که به همت اداره کل ورزش و جوانان قم و سازمان‌های مردم نهاد آماده شده به زودی افتتاح می‌شود.
کتابخانه ۶ هزار جلدی فرهنگسرای جوان قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته جوان برنامه‌های متنوعی در این ایام در نظر گرفته شده است که محور این برنامه‌ها، مسائل فرهنگی حوزه جوان در بخش‌های مختلف از جمله ازدواج و مسائل اجتماعی است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها افتتاح کتابخانه ۶ هزار جلدی فرهنگسرای جوان قم که به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم و سازمان‌های مردم نهاد آماده شده است و راه اندازی این کتابخانه گام مثبتی در مسیر توسعه فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: فرهنگسرای جوان قم به صورت موقت از سوی استانداری قم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و امیدواریم شرایطی مهیا شود که این فرهنگسرا به طور دائم در اختیار ما قرار گیرد و بتوانیم با کمک حامیان مالی خود، آن را تجهیز و بهسازی کنیم.

عابدی بیان داشت: تشکل‌های مردم نهاد در حال حاضر همکاری خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم دارند که حدود ۲۳ سمن در حال حاضر، تعداد سمن‌های فعال ما را تشکیل می‌دهند که معمولا در طول سال فعالیت قابل توجهی در حوزه فرهنگ و جوانان دارند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته جوان برگزاری جشن شکرانه درمان ویژه کودکان بهبود یافتگان سرطانی است که گام جدیدی از سوی تشکل‌های مردم نهاد برای بازیابی روحیه کودکان سرطانی بهبود یافته و خانواده‌های آن‌ها است ضمن اینکه جشن پرتو امید ویژه معلولان و جانبازان قم نیز در اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: همایش اخلاق در ورزش، نخستین برنامه ما در آستانه هفته جوان بود که بت حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان و نیز اساتید حوزه علمیه برگزار شد و در این همایش مقالاتی با موضوع ضرورت اخلاق در ورزش و راهکارهای مقابله با بی‌اخلاقی در فضای پاک و معصوم ورزش ارائه شد و در مورد آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfevdm.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما