دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 38219
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران خبر داد

استقرار پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران از استقرار پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
استقرار پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
به گزارش قم نیوز: حجت‌الاسلام احسان سرخه‌ای با اشاره به استقرار پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران وابسته به مؤسسه دارالحدیث برای نخستین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران از طرفی با هدف ارتباط بیشتر با پژوهشگران و اهالی کتاب و از طرفی دیگر با هدف ارتباط با کتابخانه‌های کشور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های کشور به صورت ویژه در فضای مجازی از اهداف دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های کشور است.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران با اشاره به آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران به آدرس www.lib.ir گفت: این پایگاه در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به عنوان جستجوگر برتر معرفی شده است و اکنون 499 کتابخانه در این پایگاه عضو هستند و بیش از 12 میلیون کتاب را در کتابخانه‌های کشور به پژوهشگران معرفی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امکانات ویژه‌ای در این سایت درنظر گرفته شده است، که از جمله آنها امکان پژوهش در عناوین و موضوعات کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها است.

سرخه‌ای یادآور شد: غرفه پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران در سالن B3 نمایشگاه بین‌المللی کتاب آماده اطلاع‌رسانی به علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccoiq1.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما