شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : 29508
مدیر انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث عنوان کرد

عرضه ۲۰۰ عنوان کتاب ضد تکفیر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث گفت: این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی نجف حضور یافته و به عرضه ۲۰۰ عنوان کتب ضد تکفیر اهتمام دارد.
عرضه ۲۰۰ عنوان کتاب ضد تکفیر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف
به گزارش قم نیوز، حسین طایی‌ به حضور موسسه انتشارات دارالهدی لاحیاء‌التراث در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشاره و اظهار داشت : حدود ۲۰۰ عنوان کتاب با زبان عربی و فارسی با موضوعات حوزوی، اعتقادی و رد شبهات وهابیت از سوی این انتشارات در نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه موسسه انتشارات دارالهدی لاحیاء التراث، بر ضرورت احیای فرهنگ شیعی و رد برخی شبهات وهابیت و تکفیری‌ها در جهان اسلام اهتمام دارد، افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان از کتب «علامه نجاح طائی» که در ارتباط با رد شبهات وهابیت و مباحث امام شناسی نگاشته شده‌ که در این نمایشگاه قابل عرضه است.

مدیر انتشارات موسسه تحقیقاتی و پژوهشی دارالهدی لاحیاءالتراث گفت: کتب علامه «شیخ نجاح طائی» به زبان عربی نوشته شده که تاکنون پنج جلد از کتب این نویسنده به زبان فارسی ترجمه شده است.

وی با اشاره به اقدامات پژوهشی این موسسه علمی تصریح کرد: در زمان کنونی که پدیده تکفیر و وهابیت برای نشان دادن چهره‌ای نازیبا از جهان اسلام به پاخاسته است در این موسسه، کتب تحقیقاتی علمی نگارش شده و به صورت گسترده در کشورهای عربی توزیع می‌شود و با توجه به اینکه کتب منتشره با ادله قوی توانسته پاسخ شبهات وهابیت را بدهد، خشم تکفیری‌ها را بیش از پیش به دنبال داشته است.

طائی ادامه داد: این انتشارات با حضور در نمایشگاه بین‌المللی نجف به عرضه کتبی که به عنوان منبع برای نویسندگان، محققان و پژوهشگران محسوب می‌شود در لبنان و مصر به چاپ رسیده است اهتمام دارد.

مدیر انتشارات دارالهدی لاحیاء التراث افزود: این انتشارات نسبت به رد شبهات وهابیت و نشر کتب مذهب تشیع در دنیا اهتمام دارد و برای نشر فرهنگ اسلامی و تشیع در نمایشگاه‌‌های کتاب در کشورهای منطقه مشارکت داشته است تا آثار علمی شیعه را در اختیار همه علاقه‌مندان مذهب اهل‌بیت (ع) بگذارد و با تکفیری‌های به صورت جدی مقابله کند.

مدیر انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: این انتشارات ایرانی – لبنانی است و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی به نشر عقاید شیعی اهتمام دارد و توانسته به دستاوردهای مطلوبی برسد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjk0x.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما