جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 38725
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم
سرپرست اداره کل راه و‌شهرسازی قم خبر داد

پوشش کامل ایمنی محورهای جاده ای استان قم در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قم خبر داد: ایمن سازی محورهای جاده ای استان در دو بخش قبل و حین برگزاری عید نیمه شعبان به انجام رسیده است.
پوشش کامل ایمنی محورهای جاده ای استان قم در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، در راستای پوشش حداکثری ایمنی محورهای مواصلاتی جاده ای استان قم طی خجسته ایام نیمه مبارک شعبان، اقداماتی در دو بخش قبل و حین برگزاری آیین های نیمه شعبان تدارک و به انجام رسیده است.

حسن صبوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ادامه خبر فوق توضیح داد: همه ساله با توجه به حضور انبوه ومیلیونی عاشقان و دلدادگان امام عصر(عج) جهت شرکت در آیین های گرامیداشت نیمه شعبان که در مسجد مقدس جمکران برگزار می گردد تدابیری جهت پوشش ایمنی محورهای جاده ای استان تدارک دیده می شود.

صبوری اقدامات قبل از برگزاری اعیاد نیمه شعبان را شامل بهسازی دهها کیلومتر راه، تجدید و احیاء خطوط امحا شده (خط کشی)، پاکسازی حریم، شستشوی علائم، شانه سازی و رفع افتادگی آنها، نصب و تعمیرات گاردریل، بهسازی و تجهیز راهدارخانه ها و... برشمرد و افزود: در بخش اقدامات حین برگزاری مراسم نیمه شعبان نیز دهها اکیپ ثابت و سیار راهداری با استقرار در محورهای جاده ای استان قم وظیفه تامین ایمنی حداکثری را در کنار دیگر خادمان عرصه جاده عهده دار می باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح نمود: هفت راهدارخانه و ادارات تابعه این اداره کل در تمامی اوقات شبانه روز آماده ارائه خدمات رفاهی-بهداشتی(نمازخانه-سرویس بهداشتی-آب شیرین و...) به زائران عزیز در ایام نیمه شعبان می باشند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: گشت های راهداری در قالب اکیپ های سیار (7 دستگاه خودرو پیکاپ و ایسوزو) و اکییپ های امدادی(سه دستگاه جرثقیل، 3 دستگاه گریدر، 5 دستگاه خودرو نیمه سنگین) با گشت و استقرار در اماکن تعریف شده آماده ارائه خدمات در اوقات مقتضی می باشند.

صبوری در پایان ضمن آرزوی برگزاری بدون حادثه ایام نیمه شعبان، از تمامی عزیزان که قصد شرکت در این آیین معنوی را دارند درخواست نمود پیش از اقدام به سفر، ضمن تماس با تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راههای استان قم از وضعیت راهها و شرایط جوی حاکم بر آنها کسب اطلاع نمایند.

تفن گویای 141 مرکز مدیریت راههای استان قم در تمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی هموطنان عزیز می باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما