جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 38729
منبع : خبرگزاری ایسنا

برنامه های ویژه ستاد اقامه نماز قم در ایام نیمه شعبان/برگزاری نمازجماعت در 100 ایستگاه اطراف جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد اقامه قم گفت: در 100 ایستگاه و پایگاه مردمی، بوستان ها و بقاع امامزاده های اطراف مسجد مقدس جمکران در شب و روز نیمه شعبان نماز جماعت برگزار خواهد شد
برنامه های ویژه ستاد اقامه نماز قم در ایام نیمه شعبان/برگزاری نمازجماعت در 100 ایستگاه اطراف جمکران
 به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان نیز به منظور رفاه حال زائران کریمه اهل بیت و عاشقان امام عصر (عج) یک اکیپ نظارتی بر نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی نیز تشکیل می شود.
وی ادامه داد: این اکیپ متشکل از ستاد اقامه نماز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اتاق اصناف، حمل و نقل و پایانه ها، میراث فرهنگی می باشد و بازدیدهای خود را نیز آغاز کردند.
خامه یار گفت: در این بازدیدها در همه نمازخانه های بین راهی شماره سامانه های پیامکی، تماس، تلگرام ستاد اقامه نماز به منظور ارائه پیشنهادها،انتقادهای مسافران نصب می‌شود.
وی افزود: همچنین با عنایت به حضور میلیونی عاشقان امام عصر(عج) در شهر مقدس قم و جمکران همة ایستگاه های صلواتی در محورهای منتهی به این مکان مقدس در هنگام نماز اقدام به پخش اذان و برگزاری نماز جماعت در اطراف مسجد مقدس جمکران خواهند کرد.
وی افزود: در این زمینه هماهنگی های لازم با شهرداری، هیئات مردمی، مسجد مقدس جمکران، معاونت امور زائرین استانداری، اداره کل تبلیغات و اداره کل اوقاف به عمل آمده است.
خامه یار با اشاره به اینکه یاران امام عصر(عج) همان اقامه کنندگان نماز خواهند بود، گفت: همه عاشقان امام عصر(عج) و مسئولان ایستگاه های صلواتی باید هنگام نماز به این امر اهتمام ورزیده و در ترویج این فرهنگ اهتمام بیشتری داشته باشند.
روز یکشنبه هفته آینده پانزدهم شعبان و سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی موعود است. 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3yap.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما