دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 38829
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد

حضور ملی‌پوش کاراته قم در دومین اردوی آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات جهانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت کاراته استان قم از حضور ملی‌پوش کاراته قم در دومین اردوی آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات جهانی خبر داد.
حضور ملی‌پوش کاراته قم در دومین اردوی آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات جهانی
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار کرد: خوشبختانه کاراته استان قم امسال نیز همانند دو دوره قبل رقابت‌های جهانی این شانس را دارد که با درخشش ستاره پرفروغ این رشته یعنی امیر مهدی‌زاده بار دیگر به مدال جهانی دست یابد.

وی ادامه داد: زمانی که امیر مهدی‌زاده در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سال 2012 به میزبانی شهر پاریس فرانسه با عبور از سد حریفان خود و شکست دادن رقیب مطرح برزیلی در دیدار نهایی وزن منهای 60 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد، افتخار بسیار ارزنده‌ای را بعد از سال‌ها نصیب ورزش قم و خانواده کاراته کرد.

رئیس هیأت کاراته استان قم تصریح کرد: مهدی‌زاده در آن سال با مدال طلای با ارزش خود از رقابت‌های جهانی، کاراته قم را بعد از 17 سال در پیکارهای جهانی به مدال رساند و ایران را بعد از سال 2006 آلمان بعد از 6 سال صاحب مدال طلای جهانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کاراته‌کای توانمند که اکنون نزد علاقمندان به ورزش به خوبی شناخته شده است، در سال 2014 نیز به رقابت‌های جهانی در کشور آلمان اعزام شد و توانست در این پیکارها مقام سوم و نشان با ارزش برنز را به خود اختصاص بدهد.

برخورداری عنوان کرد: مهدی‌زاده در این سال‌ها همواره در اوج بوده و خوشبختانه موفقیت‌های زیادی را برای خود و ورزش قم به دست آورده است و اکنون آرزوی ما تداوم توفیقات وی در کسب موفقیت از رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در سال 2016 است.

وی یادآور شد: مهدی‌زاده علاوه بر کسب دو مدال طلا و برنز از مسابقات جهانی، موفق به کسب مدال طلای بازی‌ها آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی شده است و در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در سال 2015 نیز توانست با شکست تمامی حریفان خود مدال طلا کسب کند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به موفقیت مهدی‌زاده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در اردیبهشت ماه امسال، بیان کرد: مهدی‌زاده بعد از عبور از سد تمامی حریفان خود نفر نخست وزن منهای 60 کیلوگرم شد و بدین‌ترتیب شانس اصلی اعزام به رقابت‌های جهانی است.

وی ابراز کرد: مهدی‌زاده بعد از برگزاری مراحل اول و دوم انتخابی تیم ملی از هفته گذشته در کنار دیگر ملی‌پوشان نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی را پشت‌سر گذاشت و اکنون که توسط فدراسیون شرایط و امکانات خوبی برای تیم ملی فراهم شده اردوی دوم از هشتم خرداد آغاز می‌شود.

برخورداری با بیان اینکه مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان اردوی تیم ملی است، ابراز کرد: تمرینات تیم ملی کاراته به سرمربیگری شهرام هروی به خوبی و به صورت منظم برگزار می‌شود و کاراته‌کاها علاوه بر تمرینات بدنسازی، تمرینات اختصاصی کاراته نیز انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اردوی بعدی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان، بیان کرد: برنامه‌ریزی کادر فنی برای مرحله دوم اردوی تیم ملی به شکلی صورت گرفته که کاراته‌کاها عصر روز هفتم خرداد ماه وارد اردو شوند و از صبح روز هشتم خرداد به مدت یک هفته این مرحله را برگزار کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhoet.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما