جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 38959
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقويت ارتباط و تعامل دستگاه‌ها با دفتر تسهيل‌گري

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم گفت: بايد دستگاه‌هاي مختلف ارتباط خود را با دفاتر تسهيل‌گري تقويت كرده و محوريت امور در اين دفاتر پيگيري شود و اطلاعات لازم نيز در اين دفاتر وجود داشته باشد.
تقويت ارتباط و تعامل دستگاه‌ها با دفتر تسهيل‌گري
 به گزارش قم نیوز، محسن بهشتي در حاشيه بازديد از دفتر تسهيل‌گري در منطقه باغ‌پنبه قم كه جمعي از مديران شهرداري و مسئولين استان حضور داشتند با اشاره به اينكه بايد در احياي بافت‌هاي فرسوده نگاه مردم مد نظر قرار گيرد، اظهار كرد:‌دفاتر تسهيل‌گيري بايد به محور انجام فعاليت‌ها در محل‌ها تبديل شوند.

وي ضرورت توجه به مسائل اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي در دفاتر تسهيل‌گري را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد در بهسازي و نوسازي محلات نيازهاي كوتاه مدت و بلند مدت مردم در نظر گرفته شود.

معاون امور عمراني استاندار قم خاطرنشان كرد: بايد دستگاه‌هاي مختلف ارتباط خود را با دفاتر تسهيل‌گري تقويت كرده و محوريت امور در اين دفاتر پيگيري شود و اطلاعات لازم نيز در اين دفاتر وجود داشته باشد.

وي با اشاره به وضعيت كنوني خانه تاريخي لاجوردي تصريح كرد: مرمت و بازسازي اين خانه تاريخي كه در حال حاضر دفتر تسهيل‌گري در آن واقع شده است ضروري بوده و بايد در اين خصوص نيز وارد عمل شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdnn0s.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما