چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 39140
منبع : پایگاه خبری پلیس

هدف پليس بهبود وضعيت سلامت جامعه و آسايش مردم است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان گفت: هدف از اجراي طرح هاي عملياتي پليس قم بهبود وضعيت سلامت جامعه و آسايش مردم است.
هدف پليس بهبود وضعيت سلامت جامعه و آسايش مردم است
به گزارش قم نیوز، سردار"کاظم مجتبايي"در حاشيه رزمايش انتظامي، ترافيکي و عملياتي ذوالفقار7 در ستاد فرماندهي انتظامي استان قم، اظهار داشت:پليس قم در هر فصلي عملياتي را در سطح استان اجرا مي کند و اين طرح را نيز با بيش از 500 نفر از کارکنان اين فرماندهي آغاز کرده که در استمرار کم نظير است يعني 72 ساعت فعاليت ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينکه اين مأموريت در تنوع و چگونگي اجراي آن بسيار فراگير خواهد بود، افزود: پنج محور اصلي و عمده را براي اين طرح پيش بيني و هدف گذاري کرده که يکي از آن ها تثبيت و ارتقاء امنيت اجتماعي و ناظر بر تذکر و ارشادات مربوط به بدپوششي و مزاحمت هاي خياباني است، به صورتي که همکاران تذکر مي دهند و اين بخش عمدتاً ايجابي خواهد بود.

سردار مجتبايي گفت: هدف دوم انضباط ترافيکي است که ناظر بر نبستن کمربند و همچنين تخلفات ترافيکي که احتمالاً وجود دارد بنابراين تذکر داده و يا خودرو راننده متخلف را جريمه مي کنند.

وي محور سوم را پاکسازي مناطق آلوده از لوث معتادان متجاهر بيان کرد .

فرمانده انتظامي استان قم گفت:آنچه که در اين طرح پيش بيني شده کنترل و تشديد فضاي سايبر است که اين نيز يک موضوع کم نظير در اجراي طرح هاي پليس محسوب مي شود که سايت هايي که مرتکب تخلف شده اند را از قبل شناسايي، افراد احضار شده و اقدامات قانوني راجع به آنها به عمل مي آيد.

وي گفت:هم به فراگيري و هم به استمرار طرح تمرکز داريم و در کنار بخش هاي انتظامي، بخش عملياتي را نيز داريم که ما 100نشانگاه را در محل هاي مختلف شناسايي کرده و در واقع مخفيگاه سارقان سابقه دار، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش است و برابر طرح عملياتي اقدام خواهد شد.

سردار مجتبايي افزود:در بخش عملياتي اقدام پليس قم جدي و قاطعانه است اما در بخش انتظامي و ترافيکي سعي مي کنيم ايجابي و بيشتر ارشاد و راهنمايي مردم در دستور کار باشد و اين يک حرکت اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه پليس نقش هاي مختلفي را اعم از فرهنگي و اجتماعي در کنار نقش عملياتي و اقتدار در سطح جامعه برعهده دارد، گفت: نيروي انتظامي مي خواهد با آگاه سازي جامعه، افراد نقش هاي بهتري را ايفا کنند .
وي تصريح کرد:پليس امروز در کنار مردم است و اين طرح هايي را که اجرا مي کند بهبود وضعيت سلامت جامعه بوده و براي افزايش امنيت اجتماعي است.

سردار مجتبايي افزود:هدف پليس استان قم آسايش عمومي مردم اين استان است و افراد معدودي که هنجارشکني کرده و مي خواهند امنيت عمومي و انضباط اجتماعي را بر هم بزنند مطمئناً به آن ها اجازه داده نخواهد شد.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به هماهنگي پليس با تمامي دستگاه هاي اجرايي استان، گفت: مسئولان سياسي استان و همچنين دستگاه قضائي به خوبي در اين طرح پليس را حمايت خواهند کرد و اميدوارم از همکاري خوب مردم و بخصوص همکاري بي دريغ رسانه نيز برخوردار باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzq9w.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما