چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39151
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

افراد از طمع در مال دنیا پرهیز کنند/ کشتارها برای دنیاست که ارزش ندارد

قم نيوز : قم نیوز: این مرجع تقلید گفت: ‌قدر خود را بدانید، طمع نکنید تا به جمع‌آوری ثروت بپردازید، دنیا ارزش ندارد و عاقبت به خیری مهم است.
افراد از طمع در مال دنیا پرهیز کنند/ کشتارها برای دنیاست که ارزش ندارد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز اظهار کرد: ماه شعبان متعلق به پیامبر اکرم(ص) است،‌ ایشان در این ماه شب و روز مشغول عبادت و روزه‌داری بودند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شما میهمان پیامبر خدا(ص) هستید، قدر خود را بدانید که ما جزو امت این رسول خدا(ص) هستید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بین ما تا آخرت یک نفس فاصله است، گفت: ‌قدر خود را بدانید، برای کسب ثروت طمع نکنید، دنیا ارزش ندارد، بلکه عاقبت به خیری مهم است.

وی عنوان کرد: خون‌ریزی و کشتارها برای دنیا است که ارزش ندارد و فنا می‌شود، ائمه و امامان آمدند تا ارشاد کنند و نباید برای مال دنیا دعوا و درگیری داشته باشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: زمانی که افراد از دنیا می‌روند کارهای خلاف، آدم‌کشی، دزدی و... بر آنها روشن می‌شود، بنابراین از خدا تقاضای کمک می‌کنند، که خداوند به آنها می‌گوید شما یار و یاوری به جز آتش ندارید.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند بخواهید در این دنیا گرفتار فریب نشوید، به یکدیگر یاری برسانید، نسبت به فقرا کمک داشته باشید تا ذخیره آخرت شما باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizzap.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما