شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39198
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ارائه خدمات ويژه به زائران مسجد جمكران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: شهردارمنطقه ۵ قم از ارائه خدمات ويژه به زائران مسجد مقدس جمكران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
ارائه خدمات ويژه به زائران مسجد جمكران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد
 به گزارش قم نیوز، احمد تركمن  ضمن تسليت سالروز ارتحال امام خميني گفت: همه مسؤولان بايد در مسئله توجه به مردم، امام خميني(ره) را الگوي خود قرار دهند.

شهردار منطقه پنج افزود: امام خميني(ره)  در همه سخنراني‌هاي خود به مسؤولان كشور تاكيد مي‌فرمود كه در خدمت مردم به ويژه محرومان باشند و ما نيز بايد همينگونه باشيم و با سرلوحه قرار دادن سخنان امام خميني تلاش كنيم كه به مردم خدمت كنيم.

تركمن با اشاره به حضور گسترده مسافران در مسجد جمكران ابراز كرد: پيش از آغاز مراسم تجديد بيعت در مرقد امام ، بسياري از مسافران به مسجد جمكران آمدند و اكنون اين منطقه به مرور در حال خلوت شدن است.

شهردار منطقه پنج ايستگاه‌هاي خدماتي را مورد توجه قرار داد و گفت: ايستگاه‌هاي خدماتي در محدوده مسجد جمكران مستقر شده‌اند و خدمات لازم را به مسافران ارائه مي‌دهند.

 تركمن از پاكسازي محدوده مسجد جمكران خبر داد و گفت: نظافت و پاكيزگي محدوده مسجد جمكران مورد توجه ويژه است و نيروهاي پاكبان به صورت شبانه روزي در حال فعاليت هستند.

وي از استقرار خودروهاي آتش‌نشاني خبر داد و گفت: خودروهاي آتش‌نشاني در محدود مسجد مستقر شده‌اند كه البته تا كنون مشكل خاصي پيش نيامده است.

شهردار منطقه پنج شهرداري قم با اشاره به آمار اتوبوس‌هايي كه در محدوده مسجد جمكران تردد كرده‌اند ابراز كرد: تا اين لحظه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در محدوده مسجد جمكران تردد كرده‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjovet.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما