دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 39394
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پروژه تقاطع شهيدان محمود نژاد - بلوار جمهوري تكميل كننده رينگ دوم ترافيك قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: پروژه تقاطع شهيدان محمود نژاد - بلوار جمهوري تكميل كننده رينگ دوم ترافيك قم بوده و اين پروژه ظرف مدت يك سال به بهره‌برداري مي‌رسد.
پروژه تقاطع شهيدان محمود نژاد - بلوار جمهوري تكميل كننده رينگ دوم ترافيك قم
به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن در حاشيه بازديد استاندار قم از روند اجراي پروژه تقاطع سه سطحه شهيدان محمودنژاد - بلوار جمهوري اظهار كرد: با احداث اين تقاطع رينگ دوم ترافيكي شهر قم تكميل مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين تقاطع ابتدا به صورت دو سطحه پيش بيني شده بود، گفت: با سه سطحه شدن تقاطع ما هم از تسهيل تردد خودروها در مسير شرق به غرب و هم در مسير شمال به جنوب بهره‌مند مي‌شويم.

معاو شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم خاطرنشان كرد: اين پروژه حدود يك ماه است كه عمليات اجرايي خود را آغاز كرده است و طبق برنامه ظرف مدت يك سال به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي با اشاره به اينكه كارگاه عمراني پروژه تا ساعت ۲۴ فعال است، گفت: از پيمانكار قول گرفته‌ايم كه همه تلاش خود را به كار گيرد تا پروژه تا پايان سال به مرحله بهره‌برداري برسد.

قاري قرآن با اشاره به اينكه پروژه شهيدان محمودنژاد يكي از پروژه‌هاي ويژه شهر قم در بخش اجرا است، گفت: در ۲۵ روز كه از عمر پروژه مي‌گذرد وضعيت مطلوبي را شاهد بوديم و اميدواريم كه اين وضعيت ادامه يابد.

استاندار قم نيز در اين بازديد طي سخناني با اشاره به اينكه بايد دستگاه‌ها همكاري و هماهنگي لازم را در اجراي پروژه‌هاي عمراني داشته باشند، تصريح كرد: بايد كام مردم با مشاهده روند روبه‌رشد پروژه‌هاي عمراني شيريني شود.

سيدمهدي صادقي بيان كرد: تسريع در اجراي پروژه‌هاي عمراني و عمل كردن به برنامه زمان‌بندي از نكات مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkxnx.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما