قم نيوز : قم نیوز: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران كشور گفت: مدارس علمیه خواهران كشور همزمان با ایام میلاد رسول اكرم(ص) به برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازند.
جشن‌های دهه فجر در ایام میلاد رسول اكرم(ص) در حوزه‌های علمیه خواهران برپا می شود
به گزارش قم نیوز، مریم ناصح با اشاره به تقارن ماه ربیع‌الاول و بهمن‌ماه اظهار داشت: با توجه به بخش‌نامه‌ای حاوی ذكر مناسبت‌های مختلف سال با عنوان 'یاد ایام' كه قبلا به مدارس علمیه خواهران ارسال شده است، این مدارس جشن‌های پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را همزمان با هفته وحدت و میلاد پربركت رسول گرامی اسلام برپا خواهند كرد.

وی با اشاره به اینكه سالگرد آغاز امامت ولی عصر(عج) با ایام پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است، اضافه كرد: این امر فرصت مناسبی را فراهم ساخته است تا در مدارس علمیه خواهران سیره سیاسی امام حسن عسكری(ع) و چگونگی آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، مفهوم انتظار و ویژگی‌های منتظران، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج)، راه‌های مقابله با مدعیان مهدویت، انقلاب فرهنگی و جنگ نرم و راه‌های مصون‌سازی انقلاب از آفات مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران كشور تشریح ابزار و شیوه‌های جنگ نرم (صنایع فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوین ارتباطی) و وظایف حوزه‌های علمیه در صدور انقلاب و بیداری نسل جوان و برپایی نمایشگاه ۳۰ سال افتخار، در ارتباط با آثار و پیام‌های انقلاب اسلامی و حضور فعال طلاب و مسوولان مدارس علمیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از برنامه‌های دیگر مدارس علمیه خواهران در این ایام برشمرد.

ناصح افزود: امید است مدارس علمیه خواهران با توجه به بخشنامه ارسال‌شده، همزمان با میلاد نبی مكرم اسلام و هفته وحدت، مباحثی مانند عمل به قرآن در زندگی فردی در راستای جامعه قرآنی، علل مهجوریت قرآن و سنت با توجه به سفارش نبی مكرم اسلام نسبت به قرآن و عترت، مفهوم وحدت و حدود آن و نقش وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دهند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به مسوولیت خطیر حوزه‌های علمیه در حفظ انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عوامل و نقش حوزه­های علمیه در چگونگی حراست و صدور آن به اقصی نقاط جهان در مدارس علمیه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.0q1a2bqopla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما