سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 39791
منبع : پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات خیرخواهانه کمیته امداد به فرهنگ عمومی تبدیل شده است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام حماسی و خیرخواهانه کمیته امداد قم در ماه مبارک رمضان به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: بهترین فضاها برای کمک به نیازمندان در این مراسم‌ها و نهادهایی مانند کمیته امداد است.
اقدامات خیرخواهانه کمیته امداد به فرهنگ عمومی تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم طرح اکرام ایتام، محسنین و شفاء که در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزارشد، از تلاش‌های کمیته امداد و صدا و سیما در برگزاری این مراسم تشکر کرد و گفت: من هر سال در این مراسم حضور پیدا می‌کنم و امسال به لحاظ کمی و کیفی حضور مردم چشم‌گیرتر بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام کمیته امداد به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: بهترین فضاها برای کمک به نیازمندان در این مراسم‌ها و نهادهایی مانند کمیته امداد است.

وی گفت: کمک‌هایی که به کمیته امداد می‌شود در  جای خود و صرفاً برای همان موردی که پیش‌بینی شده است هزینه می‌شود و این چیزی است که در نهادهای ناظر و در مجلس به آن اذعان می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته امداد یک نهاد مردمی و انقلابی است و در طول سال نشان داد که می‌تواند به عنوان نهاد انقلابی کارها و فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه نهادهای انقلابی که بعد از انقلاب به وجود آمدند بسیار مؤثر عمل کرده‌اند بیان کرد: در این میان کمیته امداد بسیار موفق عمل کرده و بنده به عنوان نماینده می‌بینم که کمیته امداد خدمات خوبی را به خصوص در قم انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه قم مرکز جهان تشیع و خاستگاه انقلاب است بیان کرد: شهروندان قمی در تمام عرصه‌ها به خصوص در امور خیر پیشگام هستند و امروز این پیشگامی خود را نمایان کرده است.

امیرآبادی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که در کشور عزیزمان هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizyap.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما