شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 39894
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

قدرداني شهردار قم از حضور حماسي مردم در راهپيمايي روزجهاني قدس

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقاييان نژاد شهردار قم طي پيامي از حضور حماسي و با شكوه مردم ولايتمدار استان قم در راهپيمايي روز جهاني قدس تشكر و قدرداني كرد.
قدرداني شهردار قم از حضور حماسي مردم در راهپيمايي روزجهاني قدس
به گزارش قم نیوز، متن پيام شهردار قم بدين شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

درود و سلام خدا بر شما مردم ولايتمدار و افتخار آفرين استان قم كه بار ديگر هم صدا با تمامي مردم حماسه ساز ايران و مسلمين سراسر جهان پس از درك ايام نوراني و ليالي پر بركت قدر به ميدان آمده و با حضور گرم و گسترده خود در راهپيمايي عظيم روز جهاني قدس و در اين هواي گرم تابستان به نداي تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي لبيك گفتيد.

مردم شريف و هميشه درصحنه قم در اين جريان عظيم و تحسين برانگيز غرور آفريدند و برگ زرين ديگري به كتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. حضور باشكوه و پر از شور و شعور شما مردم عزيز كه بار ديگر يكي از بي نظيرترين حماسه هاي حضور مردمي را خلق كرد، نشانگر تصوير بي بديلي از وحدت، همبستگي و بيداري مردمي است كه با درك حساسيت شرايط بين المللي و منطقه اي همواره با همين حمايت و ايستادگي ها، موجبات حفظ و تثبيت و تقويت انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.

اينجانب خالصانه از اين حضور پر شور و با بصيرت مردم شريف قم بويژه علما و روحانيت معظم كه با حضور پرشور خود در تشويق و ترغيب امت بصير و آگاه نقش بي بديلي داشته، همچنين ايثارگران و جانبازان سرافراز و عزيز دوران دفاع مقدس، خانواده هاي معظم و مكرم شهيدان و اقشار مختلف جامعه كه در برگزاري اين مراسم مردمي شركت و همكاري نمودند تقدير و تشكر مي نمايم و ازدرگاه ايزد منان عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف و نابودي استكبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي را خواستارم.
 

                                                          دكتر سيد مرتضي سقائيان نژاد

                                                                        شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc04q1.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما