يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 39901
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

انفجار گاز مايع در قم حادثه آفريد

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: در پي انفجار گاز مايع در قم يك نفر از ناحيه دست و صورت مجروح شد.
انفجار گاز مايع در قم حادثه آفريد
به گزارش قم نيوز، عباس جعفري با ارائه گزارشي از ماموريت هاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از انفجار گاز مايع در يك منزل مسكوني خبر داد و اظهار كرد: در پي اين حادثه يك نفر از ناحيه دست و صورت مجروح شد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم افزود: با اعزام نيروهاي آتش نشاني حريقي كه به دليل عدم رعايت نكات ايمني صورت گرفته بود اطفا شده و شخص مصدوم به مامورين اورژانس قم تحويل داده شد.

وي از واژگوني خودرو در اتوبان قم- تهران نيز خبر داد و تصريح كرد: با اعزام تيم امداد و نجات به محل حادثه ضمن ايمن‌سازي محيط و با استفاده از وسايل امداد و نجات فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و به كنار اتوبان منتقل شد.

جعفري با اشاره به ۷۹ عميات در ۷۲ گذشته تاكيد كرد:۳۴ حريق در سه روز گذشته توسط ماموران سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم اطفا شد كه ۳ مورد از آن ها آتش سوزي خودرو و ۶ مورد آتش سوزي منزل بوده است.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با تاكيد بر ۳۵ مورد عمليات ايمن سازي در اين بازه زماني تصريح كرد: ۴ مورد نشست سوخت خودرو ، ۱۰ مورد رها سازي گربه و ۲ مورد صيد مار از جمله ماموريت هاي ايمن سازي صورت گرفته در ۷۲ ساعت گذشته بوده است.

وي از انجام ۱۰ مورد عمليات نجات نيز در همين زمان خبرداد و افزود: ۷ مورد رهاسازي فرد حبس شده در آسانسور و ۳ مورد رهاسازي فرد حبس شده در منزل از ديگر ماموريت هاي ماموران سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم بوده است.

انتهای پیام/135   
https://qomnews.ir/vdcb89bf.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما