سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 39950
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

طراحي سه پاركينگ جديد در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: سه پاركينگ در حال ارائه طرح مي باشد كه پاركينگ شهيد كاظمي، پاركينگ هتل استقلال و پاركينگ مقابل شهرداري قم در طرح توسعه است.
طراحي سه پاركينگ جديد در شهر قم
به گزارش قم نیوز، حسين شعبان‌زاده با اشاره به طرح توسعه اظهار كرد: تعدادي از پاركينگ‌ها وجود دارد كه به صورت ثابت كار در آنها انجام مي‌شود ولي در بحث عمراني مقداري مشكل در زمينه هزينه‌ها و بودجه وجود دارد كه سبب توقف شده كه اواسط سال به طور مجدد آغاز مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: تعدادي مسير ادامه پاركينگ‌هاي حاشيه‌اي و پاركومتر در دست بررسي است كه شوراي ترافيك استان اين موضوع را مصوب كردند تا در بحث افزايش پاركينگ‌ها در سطح شهر آورده شود و در پاركينگ‌هاي حاشيه‌اي بخشي از كمبود پاركينگ‌ها را پوشش دهيم.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه ۹ پاركينگ در سطح شهر وجود دارد، گفت: پاركينگ‌‌هاي ضلع شرقي، مكانيزه معلم،‌ تقاطع انقلاب، پاركينگ زائر، مسيرهاي منتهي به پاركينگ در بلوار زائر و پاركينگ‌هاي حاشيه‌اي بلوار زائر از جمله اين موارد است.

وي تصريح كرد: سه پاركينگ در حال ارائه طرح هستند، كه پاركينگ شهيد كاظمي واقع در خيابان صفائيه داراي ۳ هزار ظرفيت جاي پارك، پاركينگ هتل استقلال با ظرفيت ۱۵۰ تا ۴۰۰ جاي پارك و پاركينگ مقابل شهرداري در طرح توسعه است.

شعبان‌زاده يادآور شد: ۷۰ درصد تملك پاركينگ استقلال واقع در عمار ياسر انجام شده و ۳۰ درصد نياز به تملك دارد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfx1dm.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما