يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 40045
منبع : خبرگزاری فارس
هوای شهر در وضعیت ناسالم است

قم در غبار/ خبری از تعطیلی نیست!

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که نهادهای مسؤول هوای قم را در شرایط ناسالم عنوان کرده‌اند اما هنوز هم خبری از تعطیلی ادارات و نهادهای دولتی در این شهر نیست.
قم در غبار/ خبری از تعطیلی نیست!
به گزارش قم نیوز، براساس گزارش اداره کل محیط زیست استان قم و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی این استان از دیروز توده‌های گرد و غبار در شهر قم پدیدار شده و شاخص کیفیت هوا در این شهر امروز در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

اداره کل هواشناسی استان نیز اعلام کرده که افزایش سرعت وزش باد تا 70 کیلومتر در ساعت، افزایش ریزگردها و گرد غبار در شهر را تشدید کرده و این روند تا فردا با افزایش دما و گرمای هوا ادامه می‌یابد.

براساس اطلاعیه نهادهای مسؤول عنوان شده که مردم حتی‌الامکان از خانه‌ها خارج نشوند اما با این حال هیچ‌گونه اقدامی از سوی استانداری قم برای اعلام تعطیلی ادارات و نهادهای دولتی صورت نگرفته است.

البته باید در نظر داشت که استاندار قم راهی سفر چین شده و به نظر می‌رسد که هیچ مدیری توان تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی ادارات و نهادهای دولتی را در این شرایط ندارد.

این چندمین بار است که شاخص کیفیت هوای قم براساس اعلام سامانه سنجش کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد اما استانداری هیچ‌گونه اقدامی در خصوص تعطیلی شهر انجام نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد، سلامت مردم در درجه دوم اهمیت برای مسؤولان استان قرار داشته و در این زمینه اقدامات لازم صورت نمی‌گیرد، همچنان مردم منتظر اقدام جدی استاندار قم حتی از چین هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpxq0.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما