شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 4010
درهفته بیستم لیگ بر‌تر فوتسال؛

صبای قم مقابل دبیری تبریز پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای‌قم در بیستمین هفته مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از سد دبیری تبریز گذشت تا همچنان در تعقیب مدعیان لیگ بر‌تر باشد.
صبای قم مقابل دبیری تبریز پیروز شد
به گزارش قم نیوز، هفته هفتم از دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد که طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه موفق به شکست میزبان خود تیم مدعی فوتسال دبیری تبریز شد.

بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در حالی‌ که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران تبریزی بازی می‌کردند، بازی سختی را پشت سر گذاشتند و در ادامه عملکرد خوب خود در دیدارهای خارج از خانه که با نتایج خوبی رقبای خود را می‌بردند، در این دیدار نیز به پیروزی و سه امتیاز بازی دست یافتند.

در این دیدار که از بیستمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی دبیری تبریز به انجام رسید، نتیجه دیدار رفت تکرار شد و باز هم این تیم فوتسال صبای قم بود که موفق شد حریف خود را با حساب چهار بر سه شکست دهد.

بازیکنان صبای قم با وجود حمایت تماشاگران حاضر در سالن علوم پزشکی تبریز از تیم میزبان، در طول زمان های مسابقه از فرصت‌ها به خوبی بهره برده و در دیداری که هفت گل در برداشت به برتری چهار بر سه دست یافته و پیروز میدان شدند.

یازدهمین پیروزی تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در میهمانی دبیری تبریز به دست آمد که بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در دیدار رفت دو تیم نیز که ۱۵ مهر امسال در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، در حالی که مقابل دیدگان نزدیک به دو هزار تماشاگر قمی بازی می کردند، با نتیجه چهار بر سه صاحب پیروزی و سه امتیاز بازی شدند.

با این پیروزی که سومین برد شاگردان حسین گنجیان در نیم فصل دوم رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود، این تیم همچنان جایگاه خود را بعد از منصوری قرچک و دو تیم اصفهانی گیتی پسند و ماهان در مکان چهارم حفظ کرد.

این در حالی است که صبای قم با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و همچنان جایگاه خود در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد، در حالی که در جدول در حال حاضر تیم شهید منصوری قرچک بالاتر از سایر مدعیان با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.

در جدول رده بندی تا پایان هفته بیستم مسابقات، تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان نیز با کسب ۴۹ امتیاز و یک بازی بیشتر در مکان دوم جای گرفته است و تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

صبای قم بر اساس برنامه سازمان لیگ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها پنجشنبه این هفته در قم میزبان حفاری اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak9zzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما