سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 11827
سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

نمی‌گذاریم سرنوشت قهرمانی صبا به اما و اگر بکشد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتسال به اما و اگر سپرده شود.
نمی‌گذاریم سرنوشت قهرمانی صبا به اما و اگر بکشد
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده اظهار کرد: تا این هفته بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، هیچ بردی را شانسی به دست نیاورده‌ایم و در تمام بازی‌هایی که پیروز شده‌ایم انصافاً مستحق کسب سه امتیاز بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اکنون که بهترین موقعیت را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دست آورده‌ایم، به هیچ عنوان تمایل نداریم موفقیت در کسب این عنوان ارزشمند در فاصله پنج هفته به پایان لیگ برتر به اما و اگرها سپرده شود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با اشاره به دیدار با دبیری تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر، ابراز داشت: تیم ما در این دیدار در حالی به میدان می‌رود که بازیکنان خود را در صحت و سلامت کامل در اختیار دارد و با تکیه بر توان تمام مهره‌های خود مقابل حریف صف‌آرایی می‌کند.

وی ادامه داد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تمام نفرات ما با آمادگی کامل در دیدار حساس خارج از خانه مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز برای کسب سه امتیاز و پیروزی خانگی به میدان خواهند رفت، به خصوص اینکه این هفته تمرینات خوبی ویژه این بازی داشته‌ایم.

حسن‌زاده بیان کرد: با توجه به برد هفته گذشته برابر میثاق تهران و تمریناتی که در طول هفته انجام داده‌ایم، تیم ما بازیکنان خوب و آماده‌ای دارد و به بازیکنان تیم گفته‌ام که بازی این هفته با دبیری تبریز از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و نباید دست خالی از مصاف با این تیم تبریزی خارج شویم.

وی عنوان داشت: بازی در خانه حریف شرایط ویژه‌ای برای ما دارد و تیم ما سعی خواهد کرد از این بازی بهترین نتیجه را کسب کند، خوبی تیم ما این است که بازیکنان با انگیزه و با تجربه‌ای در ترکیب داریم و کمبودی در تیم احساس نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم اظهار کرد: عملکرد تمام بازیکنان ما در این فصل بسیار خوب و قابل قبول بودن است، ضمن اینکه نفرات ما این هفته مفید و منظم با تیم تمرین کرده‌اند و برای کسب سه امتیاز از بازی با دبیری تبریز روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

تیم فوتسال صبای قم در حالی بیست و ششم بهمن ماه، یکی از بازی‌های مهم خارج از خانه خود را در مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم دبیری تبریز برگزار می‌کند که از ۱۹بازی قبل ۴۷ امتیاز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciyvaz.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما