يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 4046
رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم:

8 نفر دیگر در قم تایید صلاحیت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم از تایید صلاحیت هشت نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت: با این هشت نفر تعداد تایید صلاحیت شدگان قم به 43 نفر رسید.
8 نفر دیگر در قم تایید صلاحیت شدند
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران از تایید صلاحیت هشت نفر دیگر از کسانی که از حوزه انتخابیه قم برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شدند، خبر داد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ۳۵ نفر از ۶۶ داوطلبی که از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شده بودند تایید شد، اظهار داشت: ۱۷ نفر از این افراد رد صلاحیت شدند و صلاحیت ۱۰ نفر هم احراز نشد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم خاطرنشان کرد: امروز با تایید صلاحیت هشت نفر از کسانی که یا عدم احرازی بودند یا صلاحیتشان تایید نشده بود، جمع داوطلبین تایید صلاحیت شده در قم تا امروز به ۴۳ نفر رسید.

لطفی در خصوص ارسال ایمیل‌هایی از سوی دفتر برخی از کاندیداها، اظهار داشت: ‌این کار کاملا خلاف است و با متخلفان برخورد خواهیم کرد و پیگیری قضایی خواهیم داشت.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی چهار اسفند ماه شروع می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و تا زمانی که اسامی به طور رسمی انتشار پیدا نکند هر نوع تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با بیان اینکه عنوان تا زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ستاد غیر قانونی است، اظهار داشت: رسانه‌ها نیز خبرهایی که در زمینه کاندیدا منتشر کنند تا زمان آغاز تبلیغات حتما تخلف است و به صراحت قانون مجرم شناخته می‌شود.

وی افزود:‌ در این زمینه یکی دو نشریه از نشریات تخلفاتی داشته‌اند که پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.jdjiw6dxvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما