سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 40487
در بازدید مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم مطرح شد

استفاده از ظرفیت هنرمندان قمی و جوانان در فعالیت‌های تبلیغاتی و هنری شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم با بیان اینکه دید ما در اقدامات رسانه ای شهرداری صنفی است و رسانه ای و جناحی برخورد نخواهیم کرد گفت: یکی از دغدغه های ما به کارگیری جوانان است و در این زمینه فعالیت خواهیم داشت.
استفاده از ظرفیت هنرمندان قمی و جوانان در فعالیت‌های تبلیغاتی و هنری شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم است که به تازگی در این سمت مشغول به کار شده و در روزهای اخیر برای ایجاد تعامل بیشتر با خبرگزاری ها و مطبوعات اقدام به بازدید از دفاتر خبری قم کرده است.

وی در بازدید از دفتر پایگاه اطلاع رسانی قم نیوز و دوهفته نامه ساعت صفر با اشاره به اینکه این دیدارها پیامی دارد که یکی از آن ایجاد تعامل دو سویه میان شهرداری و رسانه ها است اظهارداشت: نیت ما تغییر فضایی است که احتمالا در گذشته وجود داشته است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم با بیان اینکه رسانه ها نباید فقط اخبار نهادها را نگارش کنند تصریح کرد: رسانه باید تولید فکر داشته باشد و ایده های جدیدی ارائه دهد.

عابدی با اشاره به اینه همه ما قصد داریم برای شهر قم کار کنیم و همه باید به یک جمع بندی برسیم و این بار سنگین را همگی به دوش بکشیم خاطر نشان کرد: شهرداری می تواند فضایی ایجاد کند که رسانه های قم از رخوت بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه هنوز از ظرفیت شهر قم و نیرو متخصص آن برای خود شهر استفاده نشده گفت: این مسئله به دلیل آماده نبودن بسترها و عدم درخواست از سوی مسئولان رخ داده است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم با بیان اینکه در فضای تبلیغاتی محیطی اقدامات به این گونه بوده که در دهه کرامت کار را به اهل آن سپرده ایم خاطر نشان کرد: از اساتید برجسته گرافیک قمی دعوت کردیم و هیچ دخل و تصرفی در کارشان نداشته ایم.

عابدی با بیان اینکه در دهه کرامت امسال شاهد فضاهای پراکنده و شلوغ بازی تبلیغات محیطی نخواهیم بود تصریح کرد: کار برنامه ریزی شده و محتوا داری انجام شده که می تواند مقدمه ای باشد تا در فضای رسانه بتوانیم شاهد چنین کارهای زنجیره واری باشیم.

وی با بیان اینکه دید ما صنفی است و رسانه ای و جناحی برخورد نخواهیم کرد عنوان کرد: یکی از دغدغه های ما به کارگیری جوانان است و در این زمینه فعالیت خواهیم داشت.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccm0q0.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما