دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 40630
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره‌برداري رسمي از پارك آبي غدير با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: مراسم بهره‌برداري رسمي از پارك آبي غدير همزمان با آغاز جشنهاي دهه كرامت با حضور دكتر لاريجاني نماينده مردم قم و رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.
بهره‌برداري رسمي از پارك آبي غدير با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش قم نیوز، دكتر سقاييان‌نژاد با اشاره به ضرورت توسعه هرچه بيشتر خدمات رفاهي و ظرفيت‌هاي توريستي و گردشگري در شهر مقدس قم بيان كرد: شهرداري قم در همين راستا با تلاش گسترده زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف به ويژه توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري را مهيا كرده است و حمايت‌هاي لازم را از سرمايه‌گذاران خواهد داشت.

وي بيان كرد: طي يك سال اخير در حوزه ايجاد ظرفيت‌هاي گردشگري اقداماتي نظير راه‌اندازي سورتمه ريلي انجام شده است و از ديگر طرح‌هاي به سرانجام رسيده احداث پارك آبي در بوستان غدير با مشاركت بخش خصوصي است.

شهردار قم با بيان اينكه اين پروژه در مرحله بهره‌برداري قرار گرفته است، خاطرنشان كرد: همزمان با آغاز جشنهاي دهه كرامت دهه كرامت و ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم افتتاح رسمي پارك آبي بوستان غدير قم با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار خواهد شد.

سقاييان‌نژاد ميزان سرمايه‌گذاري صورت گرفته براي احداث پارك آبي را ۲۰۰ ميليارد ريال اعلام كرد و گفت:‌ در اين مجتمع از جديد‌ترين و به‌روزترين تجهيزات استفاده شده است.

شهردار قم افزود: مجموعه پارك آبي بوستان غدير نخستين و بزرگترين پارك آبي استان قم موسوم به مجموعه آب و تاب است كه در زميني به مساحت ۲۸ هزار مترمربع و زيربناي بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع در دو فاز احداث شده است.

وي بيان كرد: فاز نخست شامل مجموعه باغ رستوران است كه با حدود ۴۰ آلاچيق زيبا و فضايي دل نشين و محيط رستوران خانوادگي و كافي شاپ در خدمت همشهريان و زائران خواهد بود.

سقاييان‌نژاد يادآور شد: فاز دوم اين پروژه نيز شامل فضاهاي ورزشي و آب درماني، سالن بازي، فست فود، آلاچيق، فروشگاه، رستوران، و سالن سرپوشيده شامل هفت سرسره، استخر موج، پارك آبي كودكان، رودخانه آرام و موج خروشان و شهربازي است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccxeq0.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما