سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40822
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد

ضرورت تشکیل اتاق رصد مستمر فضای مجازی در حوزه/ لزوم مقابله با جریان‌های انحرافی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید بر ضرورت تشکیل اتاق رصد فضای مجازی در حوزه و پاسخگویی مستمر و مستدل به شبهات تأکید کرد.
ضرورت تشکیل اتاق رصد مستمر فضای مجازی در حوزه/ لزوم مقابله با جریان‌های انحرافی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در مشهد، با اشاره به ضرورت دشمن شناسی و استفاده از فرصت فضای مجازی در عرصه تبیین و تبلیغ فراگیر معارف اسلام ناب بیان داشت: تشکیل اتاق رصد فضای مجازی در حوزه و پاسخگویی مستمر و مستدل به شبهات از ضرورت‌هاست.

وی تصریح کرد: دشمن از حمله نظامی ناامید است و تمام سعی خود را در فضای مجازی به‌کار گرفته تا با ایجاد شبهه، در کمترین زمان، بیشترین استفاده را ببرد و در عرصه‌های گوناگون ورود پیدا کند.

این مرجع تقلید به خطر جریان‌های انحرافی و لزوم مقابله با این جریان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: امروز وجود تشیع لندنی، تسنن آمریکایی و جریان‌های تکفیری از مشکلات اساسی جهان اسلام است و باید با وحدت در مقابل آنها ایستاد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه عربستان نسبت به ایران اسلامی خباثت دارد، یادآور شد: آل‌سعود دست پرورده و مهره آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینکه مدرسین باید بدانند که فقط درس و بحث و نوشتن کافی نیست، تصریح کرد: باید آنچه را در صفحات کتب بزرگان نوشته شده، به عرصه زندگی آورد و بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی برای مردم بیان شود، چون در مسائل مربوط به اسلام مرز جغرافیایی معنا ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان حمایت از نظام اسلامی با حفظ استقلال کامل حوزه را ضروری خواند و گفت: نظام اسلامی و ولایی برخاسته از حوزه است، بنابراین باید از آن صیانت کرد، البته حوزه به هیچ وجه وابسته به دولت نبوده و نباید باشد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجمع، رهنمودهای ارزشمند و گرانسنگ مراجع عظام و بزرگان را بسیار راهگشا دانست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0cdj.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما