چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 40845
در جمع فعالان جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی مطرح شد

مقدم فر: از ظرفیت فضای مجازی در سیر تحولات جهان استفاده کنیم

قم نيوز : قم نیوز: دکتر مقدم فر گفت: رهبر انقلاب سالیان گذشته پیچ تاریخی جهان را پیش بینی کردند و ما باید از ظرفیت فضای مجازی در مدیریت این پیچ تاریخی استفاده کنیم.
مقدم فر: از ظرفیت فضای مجازی در سیر تحولات جهان استفاده کنیم
به گزارش قم نیوز، دکتر حمیدرضا مقدم فر که دقایقی پیش در سومین اجلاس ملی فصل وصل، با حضور فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی سخن می گفت، با اشاره به تلاش دشمن برای بهره برداری از اختلاف مذهبی در جهان اسلام، اظهار کرد: دشمن به دنبال بهره گیری از اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

وی به نامه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این فضا حائز اهمیت زیادی است اما هنوز هم برخی این اهمیت را درک نکرده اند.

دکتر مقدم فر تصریح کرد: فضای مجازی برای انتقال پیام اهمیت زیادی دارد و باید از این فضا استفاده نکرد نه اینکه به دنبال تعطیلی آن یا کارهایی مثل شکستن گوشی های هوشمند باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی قبل در سخنانی از پیچ تاریخی پیش روی جهان سخن گفتند و این بشارت را دادند که مردم به سمت اسلام حقیقی حرکت می کنند و تغییرات بزرگی در جهان در حال وقوع است. عراق را ببینید که به گفته خود آمریکایی‌ها، پس از سالها دخالت، اکنون همراه با آرمان های اسلام اصیل حرکت می کند.

معاون سابق فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تغییر نگرش مردم عراق به ایران پس از حملات داعش خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا گفته یکی از عراقی ها را نقل کردند که گفته بود من تا همین اواخر نسبت به ایرانی ها به خاطر کشته شدن برادرم در جنگ نظر منفی داشتم ولی بعد از حملات داعش که آقای سلیمانی به کمک ما آمد، نگرشم مثبت شد و اکنون به ایران علاقمندی زیادی دارم.

مقدم فر به تلاش جناح های همراه با غرب برای کودتا در ترکیه اشاره کرد و گفت: غرب به دنبال تغییر اردوغان بود و همه تلاش ها را هم انجام داد و کودتایی را پیش برد که تا لحظات آخر موفق بود اما به دلیل حرکت رسانه ای اردوغان، مردم ترکیه به میدان آمدند و جلوی حاکم شدن جناح به شدت غربگرا و ضد ایران در ترکیه را گرفتند.

در حال به روز رسانی...
https://qomnews.ir/vdcamany.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما