شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 41554
منبع : خبرگزاری تسنیم
نماینده مردم قم در مجلس:

آموزش‌ و پرورش قم اخذ وجه در مدارس دولتی را پیگیری کند/نارضایی خانواده‌ها از دریافت هزینه اجباری

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به انتقادات خانواده‌ها درباره اخذ وجه در مدارس گفت: گفته می‌شود برخی مدارس ۱۵۰ تا ۶۵۰ هزار تومان وجه نقد از خانواده‌ها خواسته‌اند، که این مسئله نباید در مدارس دولتی و عادی اتفاق بیفتد.
آموزش‌ و پرورش قم اخذ وجه در مدارس دولتی را پیگیری کند/نارضایی خانواده‌ها از دریافت هزینه اجباری
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان با اشاره به حل مسئله هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اظهار داشت: در این زمینه با توجه به شکایات خانواده‌ها برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در رشته علوم تجربی آموزش‌وپرورش همکاری خوبی داشت که قابل‌تقدیر است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ‌‌بیان کرد: در پروژه مهر در مسئله سرویس مدارس روستایی در بودجه 95 رقم خوبی در نظر گرفته‌ شده که باید وزارت آموزش‌ و پرورش این تخصیص را به‌درستی انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به انتقادات خانواده‌ها درباره اخذ وجه در مدارس افزود: گفته می‌شود برخی مدارس 150 تا 650 هزار تومان وجه نقد از خانواده‌ها خواسته‌اند، که این مسئله نباید در مدارس دولتی و عادی اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش‌وپرورش این مسئله را انکار می‌کنند اما واقعیت این است که مدارس هزینه‌هایی را به اجبار از خانواده‌ها دریافت می‌کنند و لازم است در این باره شفاف‌سازی شود.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: باید موضوع دریافت وجه در مدارس به‌طور جد رسیدگی شود، آموزش‌وپرورش باید در این مسئله شفاف‌سازی کند که اگر قرار است مدارس دولتی اخذ دریافت کنند اعلام شود.

به گفته امیرآبادی، این هزینه‌ها تحت عنوان کمک‌های مردمی با اجبار از مردم اخذ می‌شود لازم به رسیدگی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5wa5.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما