چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 4191
کاپیتان صبای نوین قم:

قدر 3 امتیاز بازی با سفید رود آستانه را دانستیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: مقابل سفید رود آستانه فقط به دنبال برد و کسب سه امتیاز بودیم تا به دو تیم بالای لیگ برتر و صدر جدول نزدیک شویم که خوشبختانه این‌گونه شد.
قدر 3 امتیاز بازی با سفید رود آستانه را دانستیم
به گزارش قم نیوز، علی استواری سه شنبه شب در حاشیه دیدار صبای نوین قم با سفید رود آستانه در هفته هفدهم لیگ آزادگان، تصریح کرد: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی مطلوبی که بازیکنان از پیروزی‌های دو هفته گذشته مقابل شاهین و آرمین داشتند، از هر نظر برای شکست سفید رود آستانه آماده بودیم و فقط برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم به میدان رفتیم.

وی با اشاره به انگیزه بالای تیم فوتبال صبای نوین قم برای پیروزی در این دیدار، افزود: خوشبختانه ظرف روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ بودیم، بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار داشتند و برای کسب سه امتیاز دیدار حساس با سفید رود آستانه در شرایط خوبی بودیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم که تیمش در حال حاضر در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان قرار دارد، تصریح کرد: شناخت خوبی از تیم سفید رود آستانه داشتیم چون در بازی رفت به این تیم باخته بودیم، می‌خواستیم هم سه امتیاز را کسب کرده و انتقام بازی رفت را بگیریم.

وی که زننده گل اول صبای نوین قم در این دیدار خانگی بود، تصریح کرد: نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را مربیان ما به بازیکنان گوشزد کرده‌ بود‌ند، ضمن اینکه پیروزی در خانه با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ و تلاش تمام بازیکنان به دست آمد.

وی با بیان اینکه صبای نوین قم فوتبال خوب و بازی‌ هجومی ارائه کرد، عنوان داشت: تیم ما بعد از نتایج خوبی که در بازی‌های دو هفته قبل کسب کرد، برای این دیدار انگیزه‌های زیادی داشت و در تمام لحظات بازی تلاش کردیم با کسب سه امتیاز این دیدار اختلاف خود را با تیم‌های استقلال ساری و شهرداری لنگرود به حداقل برسانیم.

مهاجم فصل گذشته تیم لیگ برتری صبای قم، اظهار داشت: در تمام روزهای این هفته با توجه به شناختی که از تیم فوتبال سفید رود آستانه داشتیم، با دقت و انگیزه‌ بسیار خوبی تمرین کردیم و امیدوار بودیم در بازی با حریف سرسخت خود با استفاده از فرصت‌های خوب گل زنی، روزی موفق را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: اکنون تیم وضعیت بسیار خوبی در جدول رده بندی دارد و در ادامه دیدارهای مرحله گروهی این فصل لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب با تیم‌های استقلال ساری و شهرداری لنگرود تیم‌های اول و دوم جدول بازی داریم که امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتایج مطلوب در ادامه باز‌های لیگ، موفق عمل کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم تأکید کرد: در بازی خانگی قبل مقابل سفید رود آستانه با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، به نتیجه دلخواه دست یابیم و در بازی با استقلال ساری در هفته هجدهم نیز خوب بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.y9trak9qqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما