سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 4397
استواری:

صبای قم برای صعود چاره‌ای جز شکست استقلال ندارد

قم نيوز : قم نيوز:کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: برای رسیدن به جواز صعود از مرحله گروهی لیگ آزادگان محکوم به شکست استقلال هستیم.
صبای قم برای صعود چاره‌ای جز شکست استقلال ندارد
به گزارش قم نيوز،علی استواری  اظهار داشت: صبای نوین قم امسال در مسابقات لیگ آزادگان تا این هفته نتایج خوبی کسب کرده و باید تلاش کنیم که در این هفته های پایانی جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اهمیت سه امتیاز دیدار امروز صبای نوین قم و استقلال ساری، پیرامون بازی هفته گذشته صبای نوین قم مقابل سفیدرود آستانه در لیگ آزادگان بیان داشت: حق ما این بود که در این دیدار به پیروزی برسیم، شرایط تیم مناسب بود و خوشبختانه از فرصت‌ها خوب بهره بردیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم با بیان اینکه شرایط تیمش از نظر فنی مناسب است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌ باقی مانده نیز همانند سه بازی اخیر سه امتیاز را کسب کنیم تا بعد از سال ها یک نماینده از فوتبال قم راهی لیگ دسته دوم جام آزادگان شود.

وی در خصوص اهداف صبای نوین قم در مسابقات امسال لیگ آزادگان، ادامه داد: در بازی های دور رفت تجربیات ارزنده ای کسب کرده ایم و از اشتباهات خود درس عبرت گرفتیم و اجازه نمی‌دهیم فرصت صعود از دست‌مان بیرون برود، زیرا صعود به دسته بالاتر در این مسابقات خواسته همه بازیکنان تیم فوتبال صبای نوین قم است.

استواری با بیان اینکه بازیکنان تیم صبای نوین قم هماهنگی کامل دارند، بیان کرد: در روزهای اخیر با شرایط خوبی در کنار یکدیگر تمرین کرده‌ایم و بازیکنان از وضعیت روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند، به خصوص اینکه هم از نظر تاکتیکی به مرز آمادگی رسیده‌ایم و هم از نظر روحی خود را تقویت کرده‌ایم و نمی‌خواهیم در این مسابقه به هیچ عنوان فرصت کسب سه امتیاز و صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست بدهیم.

وی در مورد تقابل امروز تیم صبای نوین قم با استقلال ساری تاکید کرد: با توجه به بازی رفت که در قم موفق شدیم حریف خود را ببریم، کادر فنی آنها شناخت خوبی از بازیکنان ما دارند ولی بازیکنان ما نیز از نظر کیفی و تاکتیکی در سطح بالایی هستند چرا که در این بازی محکوم به پیروزی هستیم تا از نظر روحی تقویت شده و به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای نوین قم با اشاره به شرایط تیمش در این دیدار، بیان کرد: تیم ما بازیکنان و کادر فنی خوبی را در خود جای داده است، کاملا در این بازی تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم تا صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد داشته باشیم.

صبای قم و استقلال ساری در حالی که دیدار رفت آنها دو بر یک به سود نماینده قم به پایان رسید، از ساعت ۱۴ امروز در دیدار برگشت خود در ساری به میدان می روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.o8ebjh8xf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما