يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42261
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آمادگي شهرداري قم براي پذيرش انتقادات شهري

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم گفت: شهرداري با برگزاري نشست‌هاي تخصصي مختلف آمادگي خود را براي پذيرش انتقادات اعلام كرده است به همين علت اميدواريم منتقدان و صاحب‌نظران از اين جلسات استقبال گسترده‌تري داشته باشند.
آمادگي شهرداري قم براي پذيرش انتقادات شهري
به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي‌خرسند ظهر امروز در همايش تخصصي «نگاهي‌گذرا به شهرسازي قم» كه در سالن رضوان شهرداري قم برگزار شد، با بيان اينكه مدرسه اسلامي هنر، موسسه قم‌پژوهي، نمايندگي وزارت خارجه در قم و اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در برگزاري اين همايش مشاركت داشته‌اند، اظهار كرد: بررسي ضرورت استفاده و بهره‌مندي از معماري ايراني و اسلامي در شهرسازي شهرهاي مذهبي و جلوگيري از هجوم فرهنگ معماري غربي محوريت اصلي برگزاري همايش تخصصي نگاهي گذرا به شهرسازي قم است.

وي با اشاره به انتقادات پروفسور ژوآني اسپالا معمار و استاد برجسته ايتاليايي در مورد شهرسازي قم اضافه كرد: اميدواريم در اين همايش مشكلات را بررسي و با استفاده از نظرات كارشناسان بومي راهكارهاي عملياتي را تدوين كنيم.

مدير كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه اين نشست مقدمه‌اي براي ورود اساتيد دانشگاهي به مباحث شهرسازي قم است، تصريح كرد: نگاه شهرسازي قم فقط به ظرفيت‌هاي علمي خارج از كشور نيست به همين علت از نظريات اساتيد برجسته داخلي هم استفاده مي‌شود.

وي از تاكيد شهردار قم مبني بر نقد عملكرد شهرداري قم توسط قشر فرهيخته ياد كرد و گفت: شهرداري با برگزاري اين نشست آمادگي خود را براي پذيرش انتقادات اعلام كرده است به همين علت اميدواريم منتقدان و صاحب‌نظران در جلسات آينده استقبال گسترده‌تري از نشست داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezw8e.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما