دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 42277
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم رعايت حفظ نظافت شهري در برپايي مراسم عزاداري

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم بر لزوم همكاري و توجه ويژه‌ي شهروندان به حفظ نظافت شهر در ايام محرم و توزيع نذورات تاكيد كرد.
لزوم رعايت حفظ نظافت شهري در برپايي مراسم عزاداري
به گزارش قم نیوز، سيد عبدالله ميرابراهيمي با فرا رسيدن ايام عزاداري محرم و توزيع نذورات توسط شهروندان در سطح شهر گفت: مردم بايد به رعايت حقوق شهروندان و حفظ بهداشت و نظافت شهر توجه جدي داشته باشند، چرا كه پاكيزگي نشانه‌ ايمان و رعايت آن براي مسلمانان واجب است و مردم بايد در برگزاري مراسم‌ها، ضمن تكريم مقام شامخ بزرگان دين، زيبايي چهره‌ي شهر را حفظ كنند.

وي به همكاري مردم با شهرداري در حفظ نظافت شهر در مناسبات مختلف ملي و مذهبي در طول سال اشاره كرد و گفت: اين همكاري‌ها تا حد مطلوب فاصله دارد و بر حفظ نظافت تمام خيابان‌ها و معابر سطح شهر به خصوص معابر فرعي و محله‌ها تاكيد كرد.

سرپرست سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: افرادي كه در ايام محرم و صفر اقدام به توزيع نذري در مساجد و تكيه‌ها مي‌كنند، بهتر است براي حفظ نظافت شهر و جلوگيري از نازيبا شدن آن، تعدادي پاكت و سطل زباله در مقابل اين مكان‌ها قرار دهند تا شهروندان پس از پذيرايي، ظروف خالي خود را در پاكت‌هاي زباله بريزند.

وي  با بيان اينكه در سنوات گذشته نيروهاي پاكبان، زحمات بسياري را براي جمع‌آوري زباله‌هاي ريخته شده در سطح شهر متحمل شده اند ، از شهروندان خواست با حفظ نظافت و زيبايي شهر، شهرداري را در ارائه‌ي خدمات بهتر و ارزنده‌تر به شهروندان ياري نمايند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz5ba.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما