يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 42433
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

راههاي ارسال پاسخ‌هاي سوالات مديريت شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم گفت: شهردار قم در پيام خود به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد سوالاتي را مطرح كردند كه مجموعه مديريت شهري آماده دريافت پاسخ اين سوالات هستند.
راههاي ارسال پاسخ‌هاي سوالات مديريت شهري قم
به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي خرسند با اشاره به نگاه مديريت شهري براي ارتقاء و بهبود سطح خدمات شهري اظهار كرد: با توجه به جايگاه و جلوه ويژه شهر قم در سطح كشور و جهان به عنوان پايگاه علم، فقاهت و دين‌مداري، مظاهر معماري و شهرسازي و خدمات شهري نيز در اين خطه مقدس بايد با اين ويژگي‌ها تناسب داشته باشد.

وي با بيان اينكه در شهر مقدس قم فعاليت‌هاي علمي، ديني و فرهنگي گسترده‌اي انجام مي‌گيرد خاطرنشان كرد: جدا از جلوه محتوايي و دروني اين فعاليت‌ها نياز است معماري و شهرسازي قم نيز جايگاه و جلوه‌اي متناسب را پيدا كند و در اين زمينه استفاده از نظر كارشناسان، مردم و خواص جامعه در دستور كار مديران شهر است.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم با تاكيد بر استفاده از نظر اقشار مختلف مردم خصوصاً دانش‌آموزان، دانشجويان، اساتيد و فرهيختگان دانشگاهي و حوزوي براي ارتقاء جايگاه شهر قم و دستيابي به هدف آرمان‌شهر شيعي و اسلامي خاطرنشان كرد: در اين راستا شهردار قم سوالاتي را در زمينه بسترهاي تحقق شهر ايده‌آل، مشكلات و معضلات شهر قم، زيرساخت‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري توسعه و تحول شهر قم با نگاهي تخصصي و كارشناسانه را در ابتداي سال تحصيلي جديد مطرح كرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: پاسخ به اين سؤالات نقش بسزايي در برنامه‌ريزي‌هاي آينده شهري داشته و در واقع شهردار با اعلام اين سؤالات و طرح برنامه همكاري براي رفع مشكلات و نيازهاي قم، بستري را براي مشاركت عمومي اقشار مختلف خصوصاً گرو‌ه‌هاي علمي و فرهنگي فراهم كرده است.

عابدي خرسند بيان كرد: در اين زمينه اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قم راه‌هاي ارتباطي را فراهم كرده تا گروه‌هاي مخاطب مورد نظر شهردار قم با استفاده از آن‌ها بتوانند راهكارها، برنامه‌ها و پاسخ‌هاي خود را به اطلاع مجموعه مديريت شهري رسانده و در تحقق شهري ايمن، آباد، سبز و متناسب با شاخص‌هاي اسلامي و ايراني مشاركت كنند.

وي با اشاره به مسيرهاي ارتباطي شهروندان با شهردار قم گفت: سامانه ارتباطات مردمي ۱۳۷، رايانامه info@qom.ir، آيدي تلگرام QOMCITIZEN@ و شماره پيامكي ۳۰۰۰۲۵۱۳۷ آماده دريافت پاسخ‌ها و نظرات شهروندان در خصوص سؤالات طرح شده شهردار قم هستند.

گفتني است، شهردار قم در پيام خود به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد با طرح سه سؤال اقشار مختلف جامعه را به مشاركت در رفع مشكلات و ارتقاء شاخص‌هاي شهري قم دعوت كرد.

سؤالات شهردار قم به شرح ذيل است:

-دانش‌آموزان عزيز؛ شهر قم را به عنوان يك شهر ايده‌آل و پيشرفته در ذهن خلاق خود چگونه پرورانده‌ايد و آن را چگونه و با چه امكاناتي ترسيم كرده‌ايد؟

-دانشجويان گرامي و طلاب محترم علوم ديني؛ عمده‌ترين مشكلات و معضلات شهر قم را چه مي‌دانيد و چه راهكاري را براي رفع و برون رفت از اين معضلات پيشنهاد مي‌نمائيد؟

-معلمان و اساتيد فرهيخته حوزه و دانشگاه؛ زيرساخت‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري توسعه و تحول شهر قم با نگاهي تخصصي و كارشناسانه و اولويت‌هايي را كه در اين امور بايد به آن‌ها پرداخت، از نظر شما چيست؟

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmjdj.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما