يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 4310
شهردار قم خبر داد:

راه‌اندازی GIS برای رفع آب گرفتگی برای نخستین بار در کشور

قم نيوز : قم نيوز: شهردار قم از راه‌اندازی GIS برای رفع آب گرفتگی برای نخستین بار در کشور در شهر قم خبر داد.
راه‌اندازی GIS برای رفع آب گرفتگی برای نخستین بار در کشور
به گزارش قم نيوز، محمد دلبری با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط با شهروندان تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در طول ماه‌های گذشته در شهرداری قم انجام شده است، برقراری پل‌های ارتباطی مختلف با شهروندان بوده است و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری ملاقات‌های مردمی تاکید کرد: در مهر ماه با ۳۰ نفر، در آبان ماه با ۴۵ نفر، در آذر ماه با ۴۹ نفر و در دی ماه با ۵۸ نفر ملاقات مردمی صورت گرفته و پیگیری‌های لازم در خصوص حل مشکلات آنان صورت گرفته است.

شهردار قم همچنین به راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: این سامانه نیز فعال شده و تا پایان دی ماه هفت هزار و ۵۱۷ تماس مردمی در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی در ادامه راه‌اندازی پرتال و به روز رسانی سایت شهرداری قم را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش راه‌های ارتباطی مردم با شهرداری قم عنوان کرد.

دلبری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از آب گرفتگی در هنگام بارش باران و جلوگیری از بروز یخبندان در هنگام بارش برف اظهار داشت: ستاد زمستانی شهرداری قم فعال است و اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی و بروز یخبندان در سطح معابر را با جدیت دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: ماشین آلات شهرداری نیز در این زمینه تجهیز شده است و مشکلی در این خصوص نداریم.

شهردار قم همچنین از راه‌اندازی GIS برای رفع آب گرفتگی برای نخستین بار در کشور در شهر قم خبر داد.

وی در ادامه تجهیز شبکه آتش نشانی قم به موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی نیز در سال ۹۰ و ۹۱ با جدیت اجرایی می‌شود.

انتهای‌ پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.vexfuqetysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما