دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 43129
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی
رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قم:

جداسازی بخش درمان از تامین اجتماعی طرحی نسنجیده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قم با انتقاد از طرح مجدد جداسازی بخش درمان از سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان و جامعه کارگری در مقابل این حرکات نسنجیده کوتاه نیامده و اجرای این طرح، اعتراض‌هایی را به دنبال دارد.
جداسازی بخش درمان از تامین اجتماعی طرحی نسنجیده است
به گزارش قم نیوز، محمدفاضل ترکمان در نشست مشترک اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی کارگری و همکار تامین اجتماعی استان قم با مدیرکل تامین اجتماعی اظهار کرد: کانون بازنشستگان کارگری قم کانون نمونه در سطح کشور بوده و خدمات مختلف اداری، رفاهی و فرهنگی به بازنشستگان و مستمری بگیران ارائه می‌کند.

وی افزود: در نیمه نخست امسال 150 بازنشسته به همراه خانواده به عتبات عالیات اعزام شدند و تا پایان امسال نیز یک کاروان 50 نفره دیگر اعزام خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قم اعزام بازنشستگان به همراه خانواده به مشهد مقدس را در قالب «طرح کرامت رضوی» سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و یادآور شد: در 6 ماهه نخست امسال 300 بازنشسته تامین اجتماعی قم به طور رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند و برنامه‌های مختلف فرهنگی در مشهد مقدس برای آنان به اجرا در آمد.

ترکمان از ارائه وام، بیمه تکمیلی و انعقاد قرارداد با فروشگاه‌های معتبر استان برای خرید لوازم منزل به عنوان دیگر خدمات کانون بازنشستگان کارگری قم نام برد و گفت: تعداد و میزان وام اختصاص یافته به بازنشستگان استان قم بسیار ناچیز بوده و ضروری است تدبیر لازم از سوی مسؤولان ارشد سازمان در راستای افزایش تعداد و نیز مبلغ وام اتخاذ شود.

وی با انتقاد شدید از طرح مجدد جداسازی بخش درمان از سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: بازنشستگان و جامعه کارگری در مقابل این حرکات نسنجیده کوتاه نیامده و اجرای این طرح، اعتراض‌هایی را به دنبال دارد.

ترکمان افزود: درصدد هستیم با دکتر علی لاریجانی دیدار کرده و مراتب اعتراض شدید بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را نسبت به موضوع جداسازی درمان از سازمان به استحضار رئیس قوه مقننه برسانیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3za5.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما