سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 4313
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:

کارکرد نمایشگاه‌های کتاب تجمیع تازه‌های نشر از سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: تجمیع کتاب از سراسر کشور یکی از کارکردهای نمایشگاه‌های کتاب است.
کارکرد نمایشگاه‌های کتاب تجمیع تازه‌های نشر از سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی اسماعیلی طبا در آخرین روز برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با خوبی به پایان رسید و اسقبال از آن نیز در حد چشمگیری بود.

وی با عالی توصیف کردن حضور ناشران سراسر کشور در این نمایشگاه افزود: بسیاری از ناشرین معتبر کشور در این نمایشگاه حضور یافته بودند که همگی آن ها از میزان استقبال مردمی و نیز شرایط موجود اظهار خرسندی می‌کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: امیدوار هستیم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان قم تداوم یابد زیرا قم به عنوان نخستین استان در سطح کشور موفق به برپایی نمایشگاهی تخصصی در این زمینه شده است.

وی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ابراز کرد: اتحادیه ناشران، معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شهرداری و سازمان آتش نشانی، همکاری بسیار سازنده‌ای در این خصوص داشته و زمینه را برای برپایی این رویداد فرهنگی فراهم کردند.

اسماعیلی طبا ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با این اقدام توانست تازه‌های نشر کودک و نوجوان را در اختیار این گروه‌های سنی قرار داده و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح استان قدم مثبتی بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم آشنایی کودکان و نوجوانان را تازه‌های نشر را مهم‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: یارانه پرداختی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز تخفیف‌های ناشران موجب شد که عموم مردم بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

وی افزود: تجمیع کتاب از سراسر کشور یکی از کارکردهای نمایشگاه‌های کتاب است ضمن اینکه امیدواریم ناشران قمی در سال‌های آینده با قدرت بیشتری در این نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان شرکت کنند هرچند در این دوره نیز شاهد حضور موفق آنها بودیم.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcc.sq0a2bq11la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما