شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 43283
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ساماندهي كنار گذر پل ميثم همزمان با افتتاح پل روگذر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ قم از ساماندهي كنار گذر پل ميثم همزمان با افتتاح پل روگذر خبر داد.
ساماندهي كنار گذر پل ميثم همزمان با افتتاح پل روگذر
به گزارش قم نیوز، سيد محمدموسوي منش درخصوص ساماندهي كنار گذر پل ميثم، اظهار كرد: پروژه كنارگذر پل ميثم يكي از طرح‌هاي شهري بوده كه با اجراي آن تغييرات عمده‌اي از منظر زيباسازي مبلمان شهري ايجاد مي‌شود.

شهردار منطقه ۶ قم با اشاره به اينكه تخريب جدول و جدولگذاري به طول ۲۰۰ متر در كنار گذر فوق در حال اجرا است، گفت: با نزديك شدن به زمان بهره‌برداري از پل روگذر ميثم كه به لحاظ حمل و نقلي از مهمترين پروژه‌هاي استراتژيك شهر محسوب مي‌شود و تأثيرات قابل ملاحظه اي بر شبكه معابر اطراف داشته، مصمم شديم تا كنار گذر آن را سامان دهيم.

موسوي‌منش خاطرنشان كرد: تك جدولي به طول ۱۲۰ متر براي امنيت پياده‌رو اجرا مي‌شود، همچنين پل گذاري به طول ۱۲۰متر روي نهر از اقدامات منطقه خواهد بود، در كنار افتتاح پل كه نقطه اتصال مناطق ۳ و ۶ است، با بهره‌برداري از كنار گذر مسير تردد اهالي خيابان سوم خرداد به حريم ريل نيز تسهيل مي‌شود.

وي با اشاره به اقدامات ديگر در اين بخش، گفت: عقب‌نشيني ديوار مدرسه مكارم الاخلاق، سيد المرسلين و بعثت مجاور پل صورت گرفته و به طول ۱۵۰ متر و ديواركشي مجدد انجام شده و پياده‌روسازي آن توسط شهرداري منطقه انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۶ قم  يادآور شد: با بهره‌برداري از پل روگذر فوق در آينده‌اي نزديك يكي از گره‌هاي ترافيكي مناطق ۳ و ۶ كه تاخيرهاي طولاني را به شهروندان تحميل مي‌كرد، حذف مي‌شود.

موسوي‌منش اعتبار ۳ ميليارد ريال براي ساماندهي كنارگذر را از اقدامات شهرداري منطقه عنوان و از حوصله و شكيبايي و سعه صدر همسايگان پروژه قدرداني و تشكر كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjt8ex.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما