شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 43286
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س):

کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حضرت معصومه‌(س) و حضرت زهرا(س) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد صادقی‌آرمان گفت: پژوهشگرانی که به دنبال انجام کارهای مطالعاتی درباره حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) هستند باید به یک مرجع و منبع جامع دسترسی داشته باشند، بنابراین کتب موجود در کتابخانه آستان مقدس که مربوط به این دو بانوی بزرگ اسلام است، جمع‌آوری شده و به زودی در بخشی جداگانه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: بررسی‌های کلی در خصوص نواقص کتب و رایزنی با انتشارات و مولفین برای دریافت کتب در مورد حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) انجام شده است تا با این اقدام تمام کتب در کتابخانه آستان مقدس جمع‌آوری شود.

صادقی‌آرمان اضافه کرد: این مجموعه هم به صورت هدیه و هم به صورت خرید آمادگی دریافت کتاب از اشخاص حقیقی را دارد و از اقدام افرادی که می‌خواهند این کار را انجام دهند استقبال می‌کند.

وی اضافه کرد: تمام نسخه‌های موجود در کتابخانه آستان مقدس در خصوص حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) به صورت دیجیتال جمع‌آوری شده و رایزنی برای بارگذاری در سایت تخصصی نیز در حال انجام است.

مدیر کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: رایزنی با مجموعه‌های مختلف برای ترجمه کتب به 10 زبان زنده دنیا درباره این دو بانوی بزرگ اسلام انجام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcceiq0.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما