چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 433
بیات:

هیچ تیمی جلودار صبا نيست

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم گفت: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار صبای قم باشد.
هیچ تیمی جلودار صبا نيست
به گزراش قم نیوز، محسن بیات با تاکید بر اینکه صبا در این دیدار به دنبال کسب چهارمین برد خارج از خانه است، اظهار داشت: تیم ما در لیگ یازدهم در خارج از خانه نتایج خوبی در کارنامه دارد و در بازی جمعه به دنبال کسب چهارمین برد خارج از خانه از سد پرسپولیس هم خواهیم گذشت.

وی در خصوص دیدار هفته نهم برابر پرسپولیس تهران، بیان کرد: صبای قم شرایط بسیار ایده آلی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر دارد و مقابل پرسپولیس برای اثبات شایستگی‌های خود نیز تلاش می‌کند، بنابراین باید از این دیدار سه امتیاز بگیریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه در دیدار با پرسپولیس تهران بازی سخت و نزدیکی در پیش داریم، ادامه داد: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار صبای قم باشد، کادر فنی صبا توانایی‌های تیم را به خوبی شناخته است، ضمن اینکه با اطلاع کافی از تیم پرسپولیس به دنبال شکست این تیم هستیم.

وی افزود: حریف این هفته ما در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم پرسپولیس تهران در این فصل ناکام‌های زیادی داشته است، با اینکه آنها در هفته هشتم در خانه سپاسی شیراز به پیروزی رسیده اند اما قطعا نمی توانند مقابل صبای قم مدعی کسب سه امتیاز باشند.

بیات با بیان اینکه تیم صبا در این مسابقه قطعا بهترین بازی خود را ارائه می‌کند، گفت: صبای قم با کسب امتیازات لازم در بازی‌های گذشته لیگ قدرت خود را به رقبای لیگ برتری به خوبی نشان داده است و این پرسپولیسی‌ها هستند که باید در بازی روز جمعه از ما هراس داشته باشند.

وی تاکید کرد: صبای قم با برتری در دیدار حساس جمعه برابر تیم پرسپولیس تهران خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر خواهد رساند، صبا مقابل این تیم احساسی بازی نخواهد کرد و سعی و تلاش مجموعه این تیم پیروزی در این دیدار است.

مدافع تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: صبای قم تا این هفته چهار بازی در خانه حریفان برگزار کرده است که با کسب سه پیروزی همراه بوده است، تلاش می‌کنیم در دیدار عصر جمعه این هفته به دنبال کسب چهارمین برد خود در دیدارهای خارج از خانه باشیم.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتبال صبای قم برای دیدار با پرسپولیس افزود: تیم صبا قبل از این دیدار جلسات تمرینی خوبی را برگزار کرده است و همه بازیکنان نشان دادند که برای این بازی از آمادگی لازم برخوردار هستند.

بیات یادآور شد: ما برای کسب سهمیه آسیا بازی‌های سختی را پیش رو داریم ولی همه بازیکنان صبا هم‌ قسم شده‌اند که با پیروزی در بازی‌های بعدی، جایگاه صبای قم در بین سه تیم بالای جدول یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2s0o6yt0s.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما