سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 43396
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم مطرح کرد

ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی قم با همکاری دستگاه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: باید بین دستگاه‌ها هماهنگی لازم در زمینه ساماندهی فعالیت برخی از ایستگاه‌های صلواتی صورت گیرد.
ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی قم با همکاری دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز، رضا سیار ظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی که در تالار امام رضا فرمانداری قم با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌ها برگزار شد، با اشاره به برخی رفتارهای نادرست افراد با عنوان عزاداری اظهار کرد: اکنون شاهد رفتارهای ناهنجار در زمینه عزاداری هستیم که ادامه این رفتارها در ربیع الاول در قالب جشن و شادی بروز پیدا می‌کند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: انسجام لازم بین دستگاه‌های مسؤول نیست و مجوزی از شهرداری برای ایستگاه صلواتی جذب می‌کنند، شهرداری می‌گوید برای پیاده‌رو مجوز ندادیم، نیروی انتظامی می‌گوید از شهرداری مجوز دارد که لازم است در این زمینه هماهنگی‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه علی بن ابیطالب در این جلسه با بیان اینکه برای مبارزه با بحث آسیب‌های اجتماعی فرصت‌هایی در دسترس داریم، گفت: اگر فرصت‌ها را در نظر نگیریم به آسیب‌ها کمک می‌‌شود، باید به این سؤال پاسخ داده شود در فرصت اربعین برای کاروان عظیم قم چه اقدامی انجام دادیم.

اکبر بختیاری خاطرنشان کرد: فرصت‌های فراوانی در دست ما بوده که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دفاع مقدس یکی از فرصت‌های بزرگ بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه باید راهکارها و برنامه‌هایی برای مبارزه با این آسیب‌ها تدوین شود، تصریح کرد: می‌توانیم در فرصت‌های موجود برنامه‌ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepx8e.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما